beantwoord

Boete bij niet inchecken zakelijke kaart

• 9 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Beste, zojuist heb ik een boete gekregen omdat ik was vergeten in te checken met mijn zakelijke kaart. Afgezien van het feit dat enige coulance op zijn plaats zou zijn aangezien dit de eerste keer was werd mij verteld dat ik dit telefonisch terug kom vragen bij de klantenservice. De ritprijs zou van de kaart worden afgeschreven en de boete verwijderd.

Ik kan op de site nergens een telefoonnummer of informatie hierover vinden, alleen een chatvenster met Evy...

Kan iemand van de NS mij verder helpen? Ik wil dit graag afhandelen.

Groet,
Bram G.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 9 oktober 2014, 18:05

Dag Bram, goed dat je je het forum hebt gevonden om je vraag te stelen. Vervelend dat je een boete hebt gekregen omdat je was vergeten in te checken. Het klopt dat er coulance kan worden toegepast. Helaas kan ik zelf niet in het boetesysteem van de Business-afeling. Je kan deze afdeling bereiken via 030-3001111. Vriendelijke groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Dag Bram, goed dat je je het forum hebt gevonden om je vraag te stelen. Vervelend dat je een boete hebt gekregen omdat je was vergeten in te checken. Het klopt dat er coulance kan worden toegepast. Helaas kan ik zelf niet in het boetesysteem van de Business-afeling. Je kan deze afdeling bereiken via 030-3001111. Vriendelijke groet Ramon
Hier staat dat er helemaal geen boete gegeven hoort te worden (tweede pagina boekje):
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/klassewissel-2e-naar-1e-klas-op-ns-businesscard-5668?postid=42353

Reageer