beantwoord

BTM Vrij abonnement

Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 1
Ik zal deze week met dit topic aan de slag gaan.

Fijn Sivan NS dat u hiermee aan slag gaat.

Graag wil ik toch even benadrukken dat ik mijn dal vrij abonnement + BTM vrij per 2-08-2016 stilzwijgend had verlengd als NS mij in juni niet had geïnformeerd over de beëindiging van de BTM gedeelte.
Reputatie 2
Afgelopen woensdag kwam er al een vervolg aan het verhaal tijdens mijn werk werd ik gebeld of het gelegen kwam om over mijn abonnement te praten. Helaas niet en ik zou woensdag of donderdag na 16:00 worden teruggebeld.. Nu alweer spijt, want ook dit keer bleek het weer een loze belofte, helaas zoals gebruikelijk als het om het om terugbellen gaat...
Ik ben helemaal nog niet gebeld. Een reactie op mijn email die ik heb gestuurd naar dalvrij@ns.nl kan 4 tot en met 6 weken op zich laten wachten. Ik ben benieuwd of Sivan hier haar afspraak nakomt.
Ik heb de vraag inmiddels uitgezet bij de juiste mensen.
Nou mochten jullie denken, wat zou dat passende aanbod van de NS dan toch zijn. Ik ben vandaag gebeld en ben nogmaals bevraagd of ik akkoord wilde gaan met het aanbod van €99,-. Ik gaf daarop aan dat ik daar niet mee akkoord ga. Vervolgens gaf de medewerker aan het hoofdabonnement op te zeggen, ik kan nog 3 maanden gebruik maken van mijn dalvrij abonnement en mijn reiskosten die ik gemaakt heb per bus/metro/tram de declareren bij NS gedurende deze periode. Ik vroeg vervolgens wat het passende aanbod dan was waar in de mail naartoe verwezen werd. Nou dit was het passende aanbod. Als het niet zo treurig was dan kon ik er nog om lachen.
Reputatie 2
Nou ik ben dus nog niet gebeld. Zo te horen gaat de slechte afhandeling van deze kwestie helaas door.. Benieuwd wat ns mij aanbied. Omwille van mijn werksituatie ov vrij genomen.. Erg benieuwd of ze dat ook opzeggen.
Reputatie 6
Badge +2
Nou mochten jullie denken, wat zou dat passende aanbod van de NS dan toch zijn. Ik ben vandaag gebeld en ben nogmaals bevraagd of ik akkoord wilde gaan met het aanbod van €99,-. Ik gaf daarop aan dat ik daar niet mee akkoord ga. Vervolgens gaf de medewerker aan het hoofdabonnement op te zeggen, ik kan nog 3 maanden gebruik maken van mijn dalvrij abonnement en mijn reiskosten die ik gemaakt heb per bus/metro/tram de declareren bij NS gedurende deze periode. Ik vroeg vervolgens wat het passende aanbod dan was waar in de mail naartoe verwezen werd. Nou dit was het passende aanbod. Als het niet zo treurig was dan kon ik er nog om lachen.
Als je bedoelt dat je geen € 54 / mnd voor bus/metro/tram hoeft te betalen dan is het aanbod wel meer waard dan € 99. Dal Vrij kan je na afloop eventueel opnieuw nemen. bijdragevandennis
Reputatie 1
Ik heb de vraag inmiddels uitgezet bij de juiste mensen.

ben benieuwd. wanneer kunnen we reactie verwachten? Ik wil graag op korte termijn dat ik hiervoor benaderd wordt, aangezien de uitspraak reeds is geweest en NS de overige abonnementhouders niet heeft geinformeerd.

Ik betaal nu dubbel en dwars. Ik had graag mijn dal vrij abonnement met btm vrij gehouden.
Ik wacht het meestal een paar werkdagen af. Krijg ik dan geen reactie, dan stuur ik een reminder met hoge urgentie.
Reputatie 1
Ik wacht het meestal een paar werkdagen af. Krijg ik dan geen reactie, dan stuur ik een reminder met hoge urgentie.

ok, ik wacht nog even af. bedankt voor uw reactie.
Reputatie 2
Vandaag na een herrineringsmailtje teruggebeld, maar ook de belofte uit de mail bevat is weer hartstikke loos:

"Als u geen gebruik wilt maken van dit aanbod, zal NS in de eerste helft van januari telefonisch contact met u opnemen om een aanbod te doen op basis van uw persoonlijke situatie, omdat we u natuurlijk graag behouden als klant."

Omdat ik vanwege het prijsverschil, ondanks vele correspondentie toch maar overgestapt ben naar OV-vrij krijg ik helemaal niks...
Ik heb contact gehad met onze product owners.

Zoals inderdaad bekend hebben wij een tijd geleden een fout gemaakt bij het vermelden van de prijs van Dal Vrij met BTM Vrij op onze website. Deze fout hebben wij hersteld, en alle betrokken klanten hebben wij hierover benaderd per brief of e-mail. In dit bericht bieden wij aan dit product door te laten lopen tot aan de jaarlijkse verlenging voor de ‘foute’ prijs, waarmee klanten enorm veel voordeel hebben. Hierna wordt het abonnement niet verlengd, alleen het Dal Vrij. Indien je dat wil, kun je via de Webshop zelf alsnog BTM Vrij toevoegen.

Onlangs is er inderdaad een bezwaar ingediend via de Geschillencommissie. Naar aanleiding hiervan hebben wij klanten opnieuw benaderd. In dit bericht geven wij aan dat het abonnement wordt beëindigd en klanten een nieuw Dal Vrij-contract kunnen afsluiten. Als compensatie bieden wij dit abonnement de eerste maand gratis aan.

Heb je nog geen bericht gehad over bovenstaande procedure? Dan kun je contact met ons opnemen via het speciaal hiervoor ingerichte mailadres dalvrij@ns.nl. Dit mailadres is dus uitsluitend bedoeld voor vragen van klanten die in deze doelgroep vallen.
Reputatie 1
Ik heb contact gehad met onze product owners.

Zoals inderdaad bekend hebben wij een tijd geleden een fout gemaakt bij het vermelden van de prijs van Dal Vrij met BTM Vrij op onze website. Deze fout hebben wij hersteld, en alle betrokken klanten hebben wij hierover benaderd per brief of e-mail. In dit bericht bieden wij aan dit product door te laten lopen tot aan de jaarlijkse verlenging voor de ‘foute’ prijs, waarmee klanten enorm veel voordeel hebben. Hierna wordt het abonnement niet verlengd, alleen het Dal Vrij. Indien je dat wil, kun je via de Webshop zelf alsnog BTM Vrij toevoegen.

Onlangs is er inderdaad een bezwaar ingediend via de Geschillencommissie. Naar aanleiding hiervan hebben wij klanten opnieuw benaderd. In dit bericht geven wij aan dat het abonnement wordt beëindigd en klanten een nieuw Dal Vrij-contract kunnen afsluiten. Als compensatie bieden wij dit abonnement de eerste maand gratis aan.

Heb je nog geen bericht gehad over bovenstaande procedure? Dan kun je contact met ons opnemen via het speciaal hiervoor ingerichte mailadres dalvrij@ns.nl. Dit mailadres is dus uitsluitend bedoeld voor vragen van klanten die in deze doelgroep vallen.

ik heb inmiddels telefonisch contact opgenomen met NS, omdat mijn situatie iets anders is dan bij de andere abonnementhouders.
Ik ben helaas niet benaderd door NS, ondanks dat ik een van de eerste abonnementhouders was met dat abonnement en ook het onderwerp BTM met Dal vrij ter discussie plaatste op dit forum.
Reputatie 6
Badge +2
Ik ben degene die een klacht heeft ingediend bij de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.
Mijn klacht met betrekking tot het opzeggen van BTM onder Dalvrij is gegrond verklaard.

Prima gedaan, nog bedankt hiervoor. Het heeft voor in ieder geval een deel van de gedupeerden een tegemoetkoming opgeleverd. bijdragevandennis

Reageer