Bus+Tram+Metro als bijabonnement nu ook bij DAL VRIJ abonnement

• 16 juni 2015
  • 6 reacties
  • 874 Bekeken

Reputatie 1
Voor degene die het nog niet weten, is het nu mogelijk om een Bus+Tram+Metro vrij abonnement erbij aan te schaffen bij een Dal Vrij abonnement voor E 54,05 per maand.

Ik was hier al tijden op zoek naar en eindelijk is het nu ook mogelijk om straks vrij te reizen met bus, tram en metro 😛

6 reacties

Weet je ook hoeveel Dal Vrij + BTM kost als bijabonnement? Ik kan wel vinden dat een Dal Vrij als bijabonnement 42 euro kost, maar het BTM deel vind ik nergens.
Badge +3
Bus Tram Metro Vrij Particulier als optie bij een bijabonnement kost € 32,45 per maand. Dit bedrag is te vinden door op de bestelpagina van Dal Vrij het hokje aan te vinken bij "Bent u hoofdabonnementhouder..."; het bedrag voor de extra optie Bus Tram Metro Vrij Particulier wijzigt dan.
Reputatie 1
32,45 per maand, mooi bedrag per maand voor onbeperkt bussen, trammen en metro-en in Nederland.
Reputatie 1
vanaf heden is BTM vrij niet meer te koop bij een DAL vrij abonnement. NS zal BTM vrij bij een DAL vrij abonnement wel later invoeren maar tegen een hoger bedrag dan 54,05.

Gelukkig ben ik een abonnementhouders die een DAL vrij 1e klas (129,00 euro per maand) + BTM vrij (54.05 euro per maand) = 183,05 euro per maand. LOL:)
Het betreft een doorlopend abonnement 🙂
Reputatie 1
Wanneer is BTM vrij weer voor Dal Vrij beschikbaar? Volgens mij wordt BTM vrij toegevoegd, maar wel tegen een normaal tarief. gokje, BTM vrij voor ongeveer 250 euro per maand? ik heb hem vor 54,05 per maand 🙂
Reputatie 1
BTM is weer beschikbaar bij een Dal Vrij Abonnement, maar nu niet voor 54,05 per maand, maar voor 230,50 per maand :S

Reageer