beantwoord

Businesscard bestellen

• 24 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Zojuist en een paar weken geleden ook al heb ik getracht een businesscard te bestellen. In de laatste stap (€ 0,01 betalen via iDeal) is de melding 'Er is helaas iets mis gegaan. Probeer het later nog eens.' Alles is goed gegaan, kvk check, verplichte velden ingevold, akkoord gegaan met alle voorwaarden, maar waarom krijg ik deze melding.?
icon

Beste antwoord door jeroen053 24 oktober 2016, 13:36

Inmiddels heb ik het nog een keer geprobeerd en nu kwam ik wel tot de laatste stap. Wellicht was het toeval dat het mij 2 keer overkwam. De bestelling is nu wel gelukt. Bedankt voor uw reactie iig.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum jeroen053. Omdat er bij het betalen (lees: verifiëren) iets is misgegaan is het voor lastig in te schatten waar precies het probleem zit. Ik zal dit voor je moeten navragen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je NAW-gegevens naar mij toesturen in een privébericht. Ik help je graag verder.
Inmiddels heb ik het nog een keer geprobeerd en nu kwam ik wel tot de laatste stap. Wellicht was het toeval dat het mij 2 keer overkwam. De bestelling is nu wel gelukt. Bedankt voor uw reactie iig.
Goed om dat te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling en veel reisplezier gewenst.

Reageer