beantwoord

Businesscard te laat geleverd

• 10 mei 2016
  • 4 reacties
  • 737 Bekeken

Op 21 april heb ik via mijn werkgever een NS businesscard met een jaarabonnement trein en OV vrij eerste klas besteld. In de bevestigingsmail werd een levertijd van twee weken beloofd, die thans al ruim is overschreden. Telefonische navraag bij de klantenservice leerde dat 'er iets verkeerd moet zijn gegaan in de aanvraag, want de kaart is nog niet geproduceerd'. Wanneer ik de nieuwe kaart wel ontvang is nog een mysterie, 'als de kaart er donderdag nog niet is moet u nog maar even bellen'. Mijn huidige OV-jaarkaart is geldig tot en met dinsdag aanstaande, wat al betekent dat ik de kaart niet op tijd kan ophalen omdat ik voordien niet op kantoor (het afleveradres van de kaart) kom.
Mijn concrete vragen zijn welke oplossing NS voor dit soort gevallen paraat heeft en of ik op vertoon van mijn huidige abonnement en de bevestiging van de bestelde kaart naar kantoor kan sporen om mijn kaart op te halen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 mei 2016, 17:25

Welkom op het NS Serviceforum Vaste klant. Terecht dat je ons hier opzoekt voor een oplossing. Ik ga er vandaag nog mee aan de slag wanneer je om mijn naam klikt en een privébericht stuurt. Graag sowieso NAW-gegevens en overige relevante gegevens vermelden.

EDIT: Na het uploaden van een nieuwe pasfoto kon er een nieuwe kaart worden aangemaakt voor TS. Uiteraard hebben we voor de dagen waarop Vaste klant moest reizen en de kaart nog niet binnen was gratis vervoerbewijzen geregeld.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Vaste klant. Terecht dat je ons hier opzoekt voor een oplossing. Ik ga er vandaag nog mee aan de slag wanneer je om mijn naam klikt en een privébericht stuurt. Graag sowieso NAW-gegevens en overige relevante gegevens vermelden.

EDIT: Na het uploaden van een nieuwe pasfoto kon er een nieuwe kaart worden aangemaakt voor TS. Uiteraard hebben we voor de dagen waarop Vaste klant moest reizen en de kaart nog niet binnen was gratis vervoerbewijzen geregeld.
Update: Het probleem van TS is helaas nog niet opgelost. We hebben wel een tijdelijke oplossing aan kunnen bieden.
De nieuwe business card is in recordtijd geleverd en met de door jullie verstrekte dagkaarten kon ik mijn woon-werk- en zakelijke reizen maken, dus prima opgelost. Hartelijk dank voor deze goede oplossing!
Geen dank en bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer