beantwoord

contact met de financiele administrie NS

• 8 September 2021
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

waarom is het niet mogelijk om zelf contact te krijgen met de Financiele administratie van de NS als er problemen zijn met de factuur.

Omdat ik persoonlijk heb ervaren bij diverse facturen die niet kloppen het moeilijk is met de klantenservice te communiceren die er dan tussen zitten en het niet goed begrijpen wat de problemen zijn met de facturen. Ik denk dat het beter is uitleggen leggen met de personen die de facturen sturen

icon

Beste antwoord door Thom 8 September 2021, 13:20

Bekijk origineel

3 reacties

Thom.

Het onderstaande in jou bericht waar staat dus ik betaal niet heb ik nooit geschreven ik heb namelijk een automatisch incasso van de facturen dus ik betaal altijd het wordt dan automatisch afgeschreven.

Ik heb al een paar keer via de klantenservice gebeld over de facturen waarin ik aangaf dat ik waarschijnlijk teveel korting dus ik betaal dan te weinig is zowel voor mij als voor mijn vrouw

Dit wil ik dus recht zetten hoe wordt dit dan opgelost?

Ik ben het er niet mee eens, dus ik betaal niet’, is doorgaans niet handig.Ligt het eenmaal bij het incassobureau, dan doet NS niets meer. Voorkom dat in redelijkheid. De financiële administratie kan alleen benaderd worden door Klantenservice. Chat werkt vrij snel.

Badge

De facturen worden door de computer verstuurd dus daar zul je niet heel veel verder mee komen. Daarbij wordt alles door de computers op de facturen gezet dat is ook een compleet automatisch systeem, de mensen van de financiele afdeling doen daar dus helemaal niets mee en kunnen u hier totaal niet mee helpen.

De afdeling die hiervoor opgezet is is de klantenservice, welke u op diverse manieren kunt bereiken.

Reputatie 7
Badge +4

Klantenservice kan bij alle gegevens aangaande uw administratie. Ik weet niet of u Flex heeft, maar als u de betalingstermijn overschrijdt, zijn de gevolgen dat u uw abonnement kwijt bent en een half jaar geen nieuw Flexabonnement kunt afsluiten. De computer kijkt alleen of uw betaling op de uiterste datum binnen is of niet. Er wordt niet gekeken naar meningsverschillen tussen u en NS.

In zijn algemeenheid is het niet verstandig niet te betalen. U kunt beter eerst uw factuur op tijd voldoen en daarna de tijd nemen te reclameren. De computer stuurt de facturen en die valt niets uit te leggen. Het kan hooguit aan de mensen die bij de gegevens kunnen.

Dat kunnen wij niet op dit Forum en dat moet echt via Klantenservice. Mogelijk ziet u toch dingen over het hoofd. Betalen is altijd het goedkoopste en achteraf kan veel gecorrigeerd. Over het algemeen gaat het bij een factuur over eenvoudige en controleerbare dingen, waarbij de factuur soms wel eens onduidelijk opgebouwd kan zijn.

Bedenk dat dit geen postadres van NS is. Hier helpen medereizigers elkaar met uitleg of tips.

‘Ik ben het er niet mee eens, dus ik betaal niet’, is doorgaans niet handig.Ligt het eenmaal bij het incassobureau, dan doet NS niets meer. Voorkom dat in redelijkheid. De financiële administratie kan alleen benaderd worden door Klantenservice. Chat werkt vrij snel.

Reageer