beantwoord

contactformulier

  • 27 January 2017
  • 4 reacties
  • 2801 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
waar is contactformulier voor afzegging abonnement?
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 January 2017, 05:17

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Goedemiddag, binnenkort hoop ik weer met de trein te reizen. Maar mijn flexkaart ben ik inmiddels kwijt geraakt. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Hoe doe ik dat?

Gr. Mily Dooper

Beste Mily Dooper en welkom bij de NS Community. 

 

Je kunt het beste contactopnemen met de Klantenservice OV-chipkaart en daar aangeven dat je de kaart kwijt bent. Je kunt dan een vervangende kaart aanvragen. Meer info vind je hier

Reputatie 7
Badge +3

En dit alles in een 4 jaar oud topic over het opzeggen van een abonnement…..

Reageer