beantwoord

Contracthouder NS flex wijzigen

• 14 juni 2021
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Toen ik nog onder de 18 was heeft mijn moeder via haar NS account een NS flex abonnement voor mij afgesloten. Ik ben inmiddels 18 geworden en ik heb al wel geregeld dat het geld van mijn bankrekening af gaat, maar mijn moeder is nog steeds contracthouder waardoor ik zelf niks kan wijzigen/facturen inzien (via mijn eigen NS-account). Ik wil graag zelf de contracthouder worden, is het mogelijk om dit te wijzigen? Zo ja, hoe?

icon

Beste antwoord door Thom 14 juni 2021, 22:28

Het zou zo moeten zijn dat nu Mariska meerderjarig is, ze het zelf moet kunnen regelen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Via je moeder is dat het handigste, maar goed dat kan niet altijd. Neem anders contact op met Klantenservice, ze zijn er 24 uur per dag en nu ook.

Reputatie 7
Badge +3

Ik meen te herinneren uit een ander topic met een soortgelijke vraag dat het antwoord was dat je moeder het huidige abonnement moet opzeggen waarna jij zelf een nieuw abonnement kan afsluiten waarbij jij de contracthouder bent.

Zie ook: 

Reputatie 7
Badge +4

Het zou zo moeten zijn dat nu Mariska meerderjarig is, ze het zelf moet kunnen regelen.

Ik meen te herinneren uit een ander topic met een soortgelijke vraag dat het antwoord was dat je moeder het huidige abonnement moet opzeggen waarna jij zelf een nieuw abonnement kan afsluiten waarbij jij de contracthouder bent.

Zie ook: 

Oke top dan ga ik dat proberen, dankuwel!

Reputatie 7
Badge +3

Juridisch gezien kan Mariska natuurlijk nooit een contract opzeggen dat haar moeder heeft afgesloten.

Reputatie 7
Badge +3

Daarom geeft ik ook aan de moeder het contract zou moeten opzeggen, dan is de moeder geen contracthouder meer. Met een nieuw contract op naam van Mariska kan zij daarna alles zelfs regelen. Loopt ze tegen dezelfde problemen aan als de persoon in het door mij gelinkte topic dan even contact opnemen met de klantenservice. Of misschien proberen te bestellen met een nieuwe kaart.

Reageer