beantwoord

Contracthouder wijzigen

  • 8 September 2022
  • 2 reacties
  • 894 Bekeken

Beste NS,

 

Op dit moment is de contracthouder van mij OV abonnement mijn moeder. Dit zou ik echter willen wijzigen, maar ik kan nergens vinden hoe dit moet… Het is dus de bedoeling dat mijn bankrekening in mijn account komt te staan, niet die van haar.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

 

Groet,

Larissa Zanstra

 

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 8 September 2022, 21:04

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

De contracthouder van een abonnement kan niet gewijzigd worden. Om het abonnement op jouw naam te krijgen zal het huidige abonnement opgezegd moeten worden, wat alleen de contracthouder (jouw moeder) kan. Vervolgens kun je zelf een nieuw abonnement afsluiten (dat kan ook hetzelfde abonnement zijn) op jouw naam en ov-chipkaart.

Let er wel op dat je na het beëindigen het abonnement definitief van de OV-chipkaart haalt bij een NS-automaat. 

Daarvoor hoef je niet naar een station, kan ook bij supermarkten e.d. Zie https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/zoek-een-servicepunt.htm?servicetype=3

Reputatie 7
Badge +1

De contracthouder van een abonnement kan niet gewijzigd worden. Om het abonnement op jouw naam te krijgen zal het huidige abonnement opgezegd moeten worden, wat alleen de contracthouder (jouw moeder) kan. Vervolgens kun je zelf een nieuw abonnement afsluiten (dat kan ook hetzelfde abonnement zijn) op jouw naam en ov-chipkaart.

Let er wel op dat je na het afsluiten het abonnement definitief van de OV-chipkaart haalt bij een NS-automaat. 

Reageer