beantwoord

Corona dalurenabonnement met keuzedagen

• 20 mei 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb een dalurenabonnement met keuzedagen. Nu heb ik begrepen dat mijn keuzedagen het hele jaar 2020 nog gebruikt kunnen worden. Echter, mijn abonnement kan ik ook niet gebruiken omdat ik geen vitaal beroep heb waarvoor ik moet reizen. Omzetten van het dalurenabonnement met keuzedagen naar een flexabonnement kan niet omdat een combinatie van flex met keuzedagen niet bestaat. Voor het totaalpakket heb ik €82,- betaald. Ik kan geen kant op dus hoe gaan jullie mijn schade compenseren?

icon

Beste antwoord door Slidestops 20 mei 2020, 21:35

Enige optie is overstappen naar NS flex basis en ook de keuzedagen opzeggen. En dan eventueel later weer opnieuw om te zetten naar een ander abonnement.

Overigens is de trein niet alleen voor vitale beroepen, er wordt gecommuniceerd “… andere mensen voor wie reizen met de trein echt noodzakelijk is”

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Enige optie is overstappen naar NS flex basis en ook de keuzedagen opzeggen. En dan eventueel later weer opnieuw om te zetten naar een ander abonnement.

Overigens is de trein niet alleen voor vitale beroepen, er wordt gecommuniceerd “… andere mensen voor wie reizen met de trein echt noodzakelijk is”

Reputatie 7
Badge +3

U wordt niet gecompenseerd voor uw hele abonnement want reizen is niet verboden. Uw nieuwe keuzedagen vanaf 18 mei worden automatisch verlengd naar eind van het jaar. Voor uw na half maart verlopen Keuzedagen kunt vouchers aanvragen bij de klantenservice.

U kunt ook uw abonnementen opzeggen of omzetten.

Reageer