beantwoord

Creditkaart

• 28 februari 2015
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Telkens als ik een aanbieding krijg voor bv. goedkope kaartjes, kan ik daarvan geen gebruik maken.
Ik doe geen internet bankieren, en kan dus geen gebruik maken van aanbieding van NS.
Waarom kan men niet ook met een creditkaart betalen!
icon

Beste antwoord door Thijs NS 2 maart 2015, 13:55

Op dit moment is Ideal de enige betaalmogelijkheid in onze webshop. Creditcard wordt al iets gangbaarder in Nederland, heb ik het idee. Op dit moment kun je bij bijna alle kaartautomaten al wel met Creditcard betalen. Ik zal je wens voor meer online betaalmogelijkheden hier registreren.
Bekijk origineel

5 reacties

Dat is online niet mogelijk vanwege de hoge transactie kosten en vooral de administratieve gerompslomp achteraf. U kunt bij de bank een bankrekening openen. En dan kunt u via uw tablet of computer uw betalingen via Internet doen. Dat kan alleen met ideal worden betaald. (Internet bankieren )
Reputatie 1
Dat is online niet mogelijk vanwege de hoge transactie kosten en vooral de administratieve gerompslomp achteraf.

De hele wereld betaald online met een CreditCard en in Nederland zou dit opeens duur en lastig zijn?? Ja, CC is duurder dan (het extreem goedkope ideal) maar als je als aanbieder deze kosten niet wilt nemen dan kun je altijd nog een vergoeding vragen voor het gebruik van een CC, maar bied in ieder geval de mogelijkheid. En rompslomp? ik zie de problemen niet?
Reputatie 1
Badge
Dit klopt total niet-tenzij je een nogal erg beperkt beeld van deze wereld hebt als enkel de USA.
Wel is NL, dat ooit vooropliep met dat I-Deal een slag verloren: er is al sinds SEPA een Europees als zodanig werkend systeem van direkte incasso, dat op den duur I-Deal gaat vervangen. Dan kan je vanuit elk EUR-land meteen betalen en dat helpt al heel veel buitenlanden.
Op dit moment is Ideal de enige betaalmogelijkheid in onze webshop. Creditcard wordt al iets gangbaarder in Nederland, heb ik het idee. Op dit moment kun je bij bijna alle kaartautomaten al wel met Creditcard betalen. Ik zal je wens voor meer online betaalmogelijkheden hier registreren.
Daar heb ik natuurlijk nu niets aan, maar hopenlijk bij een volgende keer wel?

Reageer