beantwoord

Daal voordeel verlengen of uitstellen/stoppwn i.v.m. Covid,-19

• 20 maart 2020
  • 9 reacties
  • 404 Bekeken

Daal uren abonnement  - i.v.m. Covid-19 : Word het abonnement verlengr, want .m.b.t.   het  Coronavirus moeten wij zoveel mogelijk thuis blijven en zo min mogelijk de trein  de o.vl. gebruiken?!

icon

Beste antwoord door bryan 20 maart 2020, 11:10

U kunt ervoor kiezen om het om te zetten naar NS Flex zonder abonnement. Dan kost het 0 euro.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er is (nog) niets bekend over tegemoetkomen van mensen die momenteel hun abonnementen niet kunnen gebruiken.

Heeft u een Flex abonnement dan kunt u deze omzetten naar een Flex zonder abonnement.

Heeft u een jaar abonnement dan kunt u deze omzetten naar een Flex zonder abonnement. U moet daarna wel langs de kaartautomaat.

Weet u niet hoe u bovenstaande kunt doen, neem dan bij voorkeur via Twitter of Facebook contact op met NS klantenservice.

Voor een Flex abonnement moet nog een faste bedrag per maand betaald worden, dus ik vind deze keuze voor mij niet  zo voordelig!

Reputatie 5
Badge

U kunt ervoor kiezen om het om te zetten naar NS Flex zonder abonnement. Dan kost het 0 euro.

Hallo Manadevi, welkom op de NS Community.

Het is inderdaad mogelijk om je Dal Voordeel abonnement per direct te wijzigen naar het gratis NS Flex zonder abonnement. Bij een wijziging betaal je niet de 10,- euro administratiekosten, dus zijn er geen abonnementskosten of aanschafkosten. Na het eerste jaar is het ook mogelijk om je Dal Voordeel abonnement maandelijks te laten beëindigen door onze klantenservice

Beste,

helaas het lukt mij niet mijn abonnement naar Ns Flex zonder abonnement. Als ik doe de log-in, en kijk naar mijn Producten, staan andere abonnementen. Maar Flex zonder abonnement staat daar niet!

Reputatie 7
Badge +4

Flex Basis wel? Dat is hetzelfde.

Badge +3

Gewoon via ns.nl/flex of ns.nl/abonnementen het kan niet vanuit Mijn NS.

Na een overstap naar Flex moet je nog wel even naar een kaartautomaat of supermarkt om te bevestigen.

Ongebruikte reeds betaalde maanden/dagen van je klassieke abonnement krijg je binnen een week terug.

beste,

ik heb net de kantenservice opgebeld en ze hebben voor mij de abonnement aangepast. Top service!!!

Wat fijn dat je goed geholpen bent. Bedankt voor de terugkoppeling, Manadevi

Reageer