beantwoord

dal abbonement

• 22 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Beste meneer/ mevrouw,

Ik heb gezien dat mijn Dal Abbonement niet werkt terwijl ik deze een paar maanden geleden wel geacctiveerd heb. Zou u een nieuwe link kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,
Lennie Pronk
icon

Beste antwoord door Laura NS 22 augustus 2019, 13:39

Dat klopt, die dient dit op te halen bij een automaat voordat je het gaat gebruiken. Dit staat tevens in de mail/brief die je als bevestiging hebt ontvangen. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Lenniepronk en welkom op onze NS Community!

Wat vreemd dat hij het niet doet. Met 'geactiveerd', bedoel je het ophalen van het product bij de automaat? En hoe laat reis je veelal?
Owh moet je het eerst ophalen je product bij de automaat?? Jaa gebruik het veel
Dat klopt, die dient dit op te halen bij een automaat voordat je het gaat gebruiken. Dit staat tevens in de mail/brief die je als bevestiging hebt ontvangen. 🙂
Badge +3
Ik zou dan sowieso even contact opnemen met de klantenservice, want zo'n bestelling blijft volgens mij maar tot een maand na de ingangsdatum staan. Ze kunnen dan een bestelling met een nieuwe ingangsdatum voor je aanmaken.

Mocht de bestelling met de oude (paar maanden geleden) ingangsdatum nog wel klaar staan, dan deze liefst NIET ophalen, want dan heb je dus een paar maanden weggegooid geld. Tenzij men de gemiste korting voor al je reizen van de afgelopen maanden alsnog kan toekennen.
Bedankt voor de aanvulling Robert B! Dit is inderdaad verstandig. Mijn collega's kijken dan of ze het abonnement opnieuw voor je kunnen klaarzetten en eventueel naar de gemiste korting. 🙂
Ah oké, dan neem ik contact op met de klantenservice, dankjewel

Reageer