dal-Abbonement toegevoegd maar geen korting

  • 3 september 2017
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik heb deze ochtend mijn dalabbonement van 50 euro gekocht voor mijn ov chipkaart voor reizen met de trein bij ns. Er stond bij dat het dus direct inging op deze datum. toch kostte mijn treinreis naar amsterdam evenveel als normaal. 6,- namelijk. maar met 40% korting hoort het 3.60 te zijn? hoe komt dit en kan ik mijn geld op de een of andere manier terugkrijgen voor dit incident?

Alvast bedankt,

Vincent

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft mogelijk vergeten het abonnement te activeren op een automaat. Als hij op een bestaande chipkaart wordt gezet, is dat nodig. Anders 'weet' de kaart niet dat u met korting reist. Ga naar het automaat, kies voor 'ophalen bestelling' en volg de instructies. Dan reist u meteen met korting.

Bij een eerste vergissing wil Klantenservice nog wel eens coulant zijn. Wie weet, storten ze het teveel betaalde terug. Het is dan uit coulance, u heeft er geen recht op.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bedankt Tom!
Reputatie 7
Hallo Vincent en welkom op het NS Serviceforum.

Fijn om te zien dat Thom jou alle informatie gegeven heeft. Laat ons vooral weten hoe de Klantenservice met jou een oplossing heeft gezocht.

Reageer