beantwoord

dal abonnement

• 13 juli 2019
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Hallo.
Ik wil graag een dal uren abonnement afsluiten
Ben nu al een 2tal maanden aan het zoeken naar een aanbieding van 29 euro voor het 1ste jr
Kan het nergens vinden...omdat ik die 52 euro niet ff ophoesten kan hoop ik informatie te krijgen..bellen wordt moeilijk omdat ik 20km van de ned grens woon.
Iemand een ideetje a.u.b
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 juli 2019, 09:58

Als het je nu even niet zo goed uitkomt zou je ook kunnen kijken naar een Flex dal-voordeel abonnement (mits je 18+ bent), Daarvoor betaal je per maand € 5,-. Wat je wel in de gaten moet houden is dat je reizen dan op rekening gaan, en als je nu moeite hebt om € 52,- te betalen voor een (jaar)abonnement moet je je wel goed bedenken of je je gemaakte reizen wel per maand wilt gaan betalen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Deze actie is voorbij. Het tarief is nu € 52.
Hello kukkie
Komt deze actie zo af en toe of was dat 1malig
Alvast bedankt voor je antwoord
Als het je nu even niet zo goed uitkomt zou je ook kunnen kijken naar een Flex dal-voordeel abonnement (mits je 18+ bent), Daarvoor betaal je per maand € 5,-. Wat je wel in de gaten moet houden is dat je reizen dan op rekening gaan, en als je nu moeite hebt om € 52,- te betalen voor een (jaar)abonnement moet je je wel goed bedenken of je je gemaakte reizen wel per maand wilt gaan betalen.
Reputatie 7
Badge +3
Hello kukkie
Komt deze actie zo af en toe of was dat 1malig
Alvast bedankt voor je antwoord

Deze actie was er vroeger ongeveer twee keer per jaar maar het lijkt er op dat NS er mee gestopt is.
Hoi Mama alida en welkom bij de NS Community!

Nu we zijn gestart met een nieuwe abonnementsvorm; NS Flex, zal de focus minder liggen op het promoten van de reguliere abonnementen. Of er een soortgelijke actie komt voor NS Flex abonnementen durf ik je niet te zeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Deze aanbieding was er heel vaak, en zelfs zo vaak dat mensen er op gingen wachten. Heel begrijpelijk, maar niemand had nog zin de reguliere 50 euro te betalen.Bij verlenging kreeg je het kortingsbedrag ook aangeboden als je opzegde. Het ziet er naar uit dat het aanbod er in ieder geval voorlopig niet meer komt. Ik vrees helemaal niet. Het alternatief is inderdaad Flex waarbij je een gering maandbedrag kwijt bent, maar als je het abonnement aanhoudt je ook op zestig euro uitkomt. Flexabonnementen zijn allemaal iets duurder dan klassieke.

Reageer