beantwoord

Dal-abonnement actie afgestudeerden

• 11 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hi!

Vorig jaar december heb ik mijn OV studenten abonnement stop moeten zetten, omdat ik naar het buitenland ging voor mijn studie. Graag wil ik alsnog gebruik maken van de actie voor afgestudeerden waarbij je gratis het dal abonnement ontvangt. Helaas werkt de actiecode niet, omdat ik mijn OV dus al meer dan 3 maanden geleden stop heb gezet.

Ik heb al naar NS gebeld, maar die konden mij ook niet verder helpen. Hopelijk hebben jullie wel een antwoord voor mij 🙂
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 oktober 2017, 17:55

Hallo Simone96, welkom op ons Serviceforum.

Leuk dat je gebruik wilt maken van dit aanbod. Wanneer je je Studentenreisproduct tussentijds hebt stopgezet kun je nog steeds in aanmerking komen voor de korting alleen is de weg ernaar toe iets omslachtiger.

Ik wil je in dit geval vragen om even contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Je kunt dan via een privébericht of DM je gegevens sturen en een bewijs van uitschrijven/afstuderen sturen. Als dit akkoord is zullen mijn collega's je de vervolgstappen uitleggen. Mocht je verder nog vragen hebben dan lees ik dat graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Simone96, welkom op ons Serviceforum.

Leuk dat je gebruik wilt maken van dit aanbod. Wanneer je je Studentenreisproduct tussentijds hebt stopgezet kun je nog steeds in aanmerking komen voor de korting alleen is de weg ernaar toe iets omslachtiger.

Ik wil je in dit geval vragen om even contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Je kunt dan via een privébericht of DM je gegevens sturen en een bewijs van uitschrijven/afstuderen sturen. Als dit akkoord is zullen mijn collega's je de vervolgstappen uitleggen. Mocht je verder nog vragen hebben dan lees ik dat graag.

Reageer