beantwoord

Dal uren voor keuzedagen juli en augustus

• 2 juli 2018
  • 2 reacties
  • 945 Bekeken

Heb een bericht gehad dat ik mijn keuze dag kan ophalen, het is niet duidelijk dat ik al voor 9 uur kan reizen.
Ben nog in het bezit van een oud abonnement en daar heb ik in het verleden altijd in juli en augustus voor 9 uur kunnen reizen.
Graag hierover wat meer duidelijkheid.
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 juli 2018, 21:45

De geldigheid van digitale Keuzedagen is eenvoudig: als wordt ingecheckt op een tijd dat het bijbehorende abonnement recht geeft op 40 procent korting, dan is ook de Keuzedag bij dat abonnement geldig. Bij een Voordeelurenabonnement, dat sinds augustus 2011 niet meer verkocht wordt, maar door bestaande abonnementhouders nog wel kan worden verlengd, zijn digitale Keuzedagen in de maanden juli en augustus dus ook de hele dag geldig.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De geldigheid van digitale Keuzedagen is eenvoudig: als wordt ingecheckt op een tijd dat het bijbehorende abonnement recht geeft op 40 procent korting, dan is ook de Keuzedag bij dat abonnement geldig. Bij een Voordeelurenabonnement, dat sinds augustus 2011 niet meer verkocht wordt, maar door bestaande abonnementhouders nog wel kan worden verlengd, zijn digitale Keuzedagen in de maanden juli en augustus dus ook de hele dag geldig.
Hallo Tonpeeren en welkom bij de NS Community,

Zoals Tochjo al aangeeft mag je voor 9 uur reizen met een keuzedag in combinatie met een Voordeeluren abonnement.

Reageer