beantwoord

Dal Voordeel 2e klas abonnement online opzeggen

• 9 september 2015
  • 4 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb een Dal Voordeel abonnement voor 2e klas. Deze heb ik inmiddels al een jaar. Ik wil dit abonnement graag opzeggen, echter bieden jullie geen enkele mogelijkheid om dit online eenvoudig op te zeggen. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen met de klantenservice, echter sta ik dan zo lang in de wachtrij (en hoor ik niet hoelang het nog duurt) dat ik op hang i.v.m. kosten die ik hieraan maak. Inmiddels is het zo ver dat mijn abonnement weer automatisch verlengd is. Ik vind dit proces absoluut niet netjes ontwikkeld voor de klant. Op de website kan ik alleen mijn abonnement wijzigen, maar niet opzeggen. graag hoor ik van u hoe ik mijn abonnement zo snel mogelijk online kan opzeggen.

Mijn referentienummer is: 9792635.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 9 september 2015, 14:15

Hoi Evie, en welkom!

De opties die Tochjo noemt, zijn allemaal prima alternatieven.

Omdat jij nu je bestelnummer noemt, heb ik meteen even voor je gekeken. Omdat je aangeeft al meerdere malen te hebben gebeld, heb ik je abonnement alsnog per 08-09-2015 voor je beëindigd. Je dient de opzegging inderdaad nog wel af te ronden bij de kaartautomaat. Hierover krijg je uitleg per mail.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
U kunt op verschillende manieren online uw abonnement beëindigen. U kunt ervoor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na de opzegging nog wel de opzegging moet bevestigen door bij een kaartautomaat te kiezen voor "Ophalen bestelling". Hierover zult u door de klantenservice bij opzeggen nader worden geïnformeerd.
Hoi Evie, en welkom!

De opties die Tochjo noemt, zijn allemaal prima alternatieven.

Omdat jij nu je bestelnummer noemt, heb ik meteen even voor je gekeken. Omdat je aangeeft al meerdere malen te hebben gebeld, heb ik je abonnement alsnog per 08-09-2015 voor je beëindigd. Je dient de opzegging inderdaad nog wel af te ronden bij de kaartautomaat. Hierover krijg je uitleg per mail.
De live chat staat al de hele dag op "alle medewerkers zijn in gesprek, nog even geduld". Het lijkt er dus op dat dit ook een standaard tekst is. Ik wacht al vanaf vanmorgen voor een chat gesprek.

'Eva' hielp me ook niet met mijn vragen. Nu ik 'email' in typ werkt het wel. Bedankt! Het zou wel handig zijn dat de NS hier op de website voor consumenten ook duidelijk een stappenplan formulier zodat ik dit niet via een forum hoef uit te zoeken.

Bedankt voor je hulp!
We zijn op dit moment al druk bezig om dit proces te verbeteren. Bedankt voor je suggestie!

Reageer