beantwoord

Dal voordeel abonnemen voor student aanvraag werkt niet

• 21 maart 2019
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,

Ik bezit al een tijdje geen studenten reis product meer. Mijn vriendin gaf een geweldige tip namelijk een gratis dal voordelen abonnement. Nou meerdere malen heb ik dit geprobeerd. Gebruik gemaakt van de code STUDENT en EXSTUDENT. Maar helaas het mocht niet baten... Iedere keer dat ik dacht dat het zou lukken kreeg ik een fout melding. Jammer. en na een paar pogingen, gaf ik het op. Ik dacht NS doet de actie niet meer.
Wat blijkt het bestaat nog steeds, en anderen lukt dit wel. Hoe kan dit? Ik zelf en vrienden hebben dit geprobeerd gehad voor mij, maar niemand had succes.

Iemand tips? of redenen waarom het niet werkte?

Groetjes de lang/door studeerder.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 maart 2019, 12:40

Hallo sanon en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van de Klantenservice, bij voorkeur via Live Chat of Sociale Media. Zij kunnen met je meekijken en je wellicht helpen om het abonnement alsnog met de korting aan te kunnen schaffen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoe lang heb je al geen studentenreisproduct meer? Het aanbod is 3 maanden geldig, zoals hier valt te lezen
Ik weet het. Inmiddels val ik ook niet meer onder de 3 maanden.
Maar de pogingen dat ik het probeerde wel. De eerste 3 maanden, via verschillende links, verschillende codes, verschillende mensen laten doen, maar zonder succes.

De kosten worden steeds hoger, en ik wil uiteindelijk een universitaire master gaan doen. Maar echt betaalbaar is het niet meer.

En ik zou heel graag willen weten hoe dat komt.
Reputatie 7
Badge +3
Had je wel ook je ov-chipkaartnummer achter de code gezet? De code wordt dan dus EXSTUDENT3528123412341234.
Hallo sanon en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van de Klantenservice, bij voorkeur via Live Chat of Sociale Media. Zij kunnen met je meekijken en je wellicht helpen om het abonnement alsnog met de korting aan te kunnen schaffen.

Reageer