beantwoord

Dal Voordeel abonnement aanvragen als ex-student

• 15 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

Ik wil graag het Dal Voordeel abonnement aanvragen maar als ik bij het betaalscherm de code Exstudent1234123412341234 krijg ik de melding dat de actie is verlopen. Ik heb pas in juli mijn studenten reisproduct stopgezet dus dan zou de code nog moeten werken toch? Weet iemand een oplossing voor mij 🙂
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 augustus 2014, 16:57

Welkom op het forum denisetump!

Vreemd om te lezen dat je deze melding krijgt. Heb je toevallig al eerder gebruik gemaakt van een gratis kortingskaart i.v.m. langstuderen of het stoppen van je studie? In dat geval kom je niet nog een keer in aanmerking voor het gratis aanbod. Verder dien je achter exStudent/Student de juiste 16 cijfers te typen die op de kaart stonden waar je Studentenreisproduct op heeft gestaan. Weet je zeker dat je de actiecode goed hebt ingevuld?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

student1234123412341234, die al geprobeerd?
student1234123412341234, die al geprobeerd? Nee helaas die geeft ook verlopen aan..
Welkom op het forum denisetump!

Vreemd om te lezen dat je deze melding krijgt. Heb je toevallig al eerder gebruik gemaakt van een gratis kortingskaart i.v.m. langstuderen of het stoppen van je studie? In dat geval kom je niet nog een keer in aanmerking voor het gratis aanbod. Verder dien je achter exStudent/Student de juiste 16 cijfers te typen die op de kaart stonden waar je Studentenreisproduct op heeft gestaan. Weet je zeker dat je de actiecode goed hebt ingevuld?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer