beantwoord

Dal voordeel abonnement beëindigen lukt niet vanwege niet te achterhalen postcode

  • 21 November 2021
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Beste Ns, 

Na meerdere malen contact te hebben gehad met klantenservice hoop ik ontzettend dat ik hier geholpen kan worden. 

Dal voordeel abonnement afgesloten een jaar of 5 geleden destijds in Amsterdam. Ik kan niet meer achter postcode en huisnummer komen waar ik destijds het abonnement heb afgesloten en nu kan ik geen kant op. Alle andere gegevens wel doorgegeven. Maar niemand kan me helpen. 

Ik wil een nieuwe ov chipkaart aanvragen (m'n oude is inmiddels verlopen) en het abonnement hier op laten zetten. Wie kan me helpen alsjeblieft?

 

Groeten,

Steffie Jansen. 

icon

Beste antwoord door Robert B 21 November 2021, 15:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap niet helemaal waarom het niet te achterhalen is. Heb je echt geen idee meer op welk adres je woonde?

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Zie https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens het adres dat daar staat moet je gebruiken.

Uiteraard heb je wel je oude ov-chipkaartnummer nodig. Geef bij de Klantenservice duidelijk aan dat die kaart verlopen is, en alles wat daar aan abonnementen op staat beëindigd moet worden zonder dat je daarvoor naar een ophaalpunt hoeft.

Bestel daarna een abonnement op een nieuwe kaart (via de Klantenservice of zelf via de Webshop).

Reputatie 6

Hey Steffie88! Zou je mij een privébericht willen sturen? Dit kan je vinden door op mijn gebruikersnaam te drukken. Dan ga ik met je kijken of we dit op kunnen lossen.

Badge +3

Ik snap niet helemaal waarom het niet te achterhalen is. Heb je echt geen idee meer op welk adres je woonde?

www.postcode.nl :rofl: mocht je het adres nog weten en geen Mijn NS account hebt.

Reputatie 7
Badge +1

Voor de precieze PC-vooral die 2 letters, heb je wel het precieze huisnr nodig.

Toch vreemd dat je niet meer weet waar je vijf jaar geleden woonde. Komt erg verstrooid over.

De oude adresgegevens zouden niet uit moeten maken. Zolang je voorletters, achternaam, geboortedatum en 1 ander verificatie-item (e-mailadres, OV-chipkaartnummer, IBAN) kan benoemen, dient de agent te helpen. Het oude adres dient wel aangepast te worden naar het huidige. Excuses voor het ongemak, Steffie88. Daniël NS helpt je graag verder, zoals aangegeven.

Reageer