beantwoord

Dal voordeel abonnement gekocht als ex student

• 9 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,

Ik heb een dal voordeel abonnement gekocht terwijl ik deze ook gratis had kunnen krijgen. Is het mogelijk om mijn geld voor het dal voordeel abonnement terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Momo 9 oktober 2019, 17:55

Wellicht is er via de klantenservice de mogelijkheid wanneer het abonnement nog niet is opgehaald bij de automaat.

Heeft u trouwens een klassiek Dal Voordeel abonnement (van €52 per jaar) of een NS Flex Dal Voordeel abonnement gekocht? Mocht het bovenstaande niet lukken, dan is de Flex versie na 1 maand stop te zetten (wijzigen naar Flex zonder abonement of via de klantenservice Flex compleet stop te zetten).
De klassieke versie is ook in het eerste jaar naar NS Flex te wijzigen en dan krijgt u een creditfactuur voor de niet gebuikte maanden/dagen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, die kunnen kijken of er nog wat mogelijk is.

Dit is een openbaar forum en geen postadres van NS.
Reputatie 7
Badge +3
Wellicht is er via de klantenservice de mogelijkheid wanneer het abonnement nog niet is opgehaald bij de automaat.

Heeft u trouwens een klassiek Dal Voordeel abonnement (van €52 per jaar) of een NS Flex Dal Voordeel abonnement gekocht? Mocht het bovenstaande niet lukken, dan is de Flex versie na 1 maand stop te zetten (wijzigen naar Flex zonder abonement of via de klantenservice Flex compleet stop te zetten).
De klassieke versie is ook in het eerste jaar naar NS Flex te wijzigen en dan krijgt u een creditfactuur voor de niet gebuikte maanden/dagen.
Hallo OSS, welkom op de NS Community.

Jammer dat het niet goed is gegaan! Ik hoop dat je iets met de gegeven antwoorden kan! Je kan in principe je nieuwe abonnement ook omzetten naar NS Flex Zonder Abonnement en dan de actie gebruiken met een bestelling in combinatie met een nieuwe OV-chipkaart.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo OSS, welkom op de NS Community.

Jammer dat het niet goed is gegaan! Ik hoop dat je iets met de gegeven antwoorden kan! Je kan in principe je nieuwe abonnement ook omzetten naar NS Flex Zonder Abonnement en dan de actie gebruiken met een bestelling in combinatie met een nieuwe OV-chipkaart.

In aanvulling op bovenstaande: je komt alleen in aanmerking voor een gratis ex-student daluren abonnement of korting op een ander klassiek abonnement wanneer je deze binnen 3 maanden na stopzetten SRP bestelt.

Reageer