beantwoord

dal voordeel abonnement met "afstudeer" korting

• 10 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer een dal voordeel abonnement te kopen met de actiecode voor degene die net afgestudeert zijn. Ik krijg nu alleen de melding dat de code die ik invoer niet geldig is. Ik heb afgelopen week mijn studentenreisproduct stop gezet. Ik probeer dit sinds maandag voor elkaar te krijgen. Aanvankelijk dacht ik dat het een storing is, maar het lukt nu nog steeds niet. Wat raden jullie aan?
icon

Beste antwoord door Robert B 10 oktober 2018, 15:20

Om van de € 50,- korting gebruik te maken moet je een klassiek Dal Voordeel bestellen, via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html dus geen NS Flex.

Meestal is de code ongeldig omdat je ooit eerder je SRP stopgezet hebt (bijv. wegens een tussenjaar of stage in buitenland). In dat geval neem contact op met de klantenservice. Het handigst is via Twitter of Facebook, omdat ze een screenshot willen van je laatste stopzetting bij DUO.

Ben je wel naar een automaat geweest (station of supermarkt) om de beëindiging te bevestigen (ophalen bestelling)? Daarna duurt het tot 48 uur voordat de code geldig is.

Tenslotte, als EXSTUDENT3528××××××××××××× niet werkt, probeer dan STUDENT3528×××××××××××× (je kaartnummer) als code.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Om van de € 50,- korting gebruik te maken moet je een klassiek Dal Voordeel bestellen, via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html dus geen NS Flex.

Meestal is de code ongeldig omdat je ooit eerder je SRP stopgezet hebt (bijv. wegens een tussenjaar of stage in buitenland). In dat geval neem contact op met de klantenservice. Het handigst is via Twitter of Facebook, omdat ze een screenshot willen van je laatste stopzetting bij DUO.

Ben je wel naar een automaat geweest (station of supermarkt) om de beëindiging te bevestigen (ophalen bestelling)? Daarna duurt het tot 48 uur voordat de code geldig is.

Tenslotte, als EXSTUDENT3528××××××××××××× niet werkt, probeer dan STUDENT3528×××××××××××× (je kaartnummer) als code.
Hoi Robert,

Ik ben inderdaad naar een automaat in de supermarkt geweest om het studentenreis product stop te zetten. Voor zover ik weet heb ik nog nooit eerder SRP stopgezet.

Heb het net even met de student code geprobeert, die geeft ook aan dat het niet geldig is. Ik zal straks alsnog even contact opnemen met de klantenservice.

Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie!

Reageer