beantwoord

Dal voordeel abonnement: vandaag besteld, wanneer met korting reizen?

• 19 januari 2015
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 7 reacties
Ik heb vandaag een dal voordeel abonnement besteld en betaald (iDEAL) via de site van de NS, met ingangsdatum 18-01-2015. Kan ik aankomende vrijdag, 23-01-2015 (na ophalen van bestelling bij een kaartautomaat) al met 40% korting in de daluren reizen? Of gaat hier een bepaalde periode van bijvoorbeeld twee weken overheen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 januari 2015, 19:24

U kunt zodra u de bestelling hebt opgehaald met korting reizen.
De periode van twee weken die u wellicht ergens bent tegengekomen is alleen van toepassing bij het bestellen van een abonnement op een nieuwe bijgeleverde ov-chipkaart.
Bekijk origineel

2 reacties

U kunt zodra u de bestelling hebt opgehaald met korting reizen.
De periode van twee weken die u wellicht ergens bent tegengekomen is alleen van toepassing bij het bestellen van een abonnement op een nieuwe bijgeleverde ov-chipkaart.
Hallo LH_

Welkom op het NS Serviceforum. De informatie van Theofiel is correct. Je kunt met korting reizen vanaf de ingangsdatum. Als je het abonnement ophaalt voor de ingangsdatum, betekent dit niet dat je al vanaf dat moment met korting mag reizen.
Je topic heb ik naar het subforum 'abonnementen' verplaatst, omdat het topic daar beter tot zijn recht komt.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer