ik heb met grote ergernis geconstateerd dat je vanaf Utrecht niet meer rechtstreeks naar Maastricht kan maar dat je per se over moet stappen in Heerlen en verder met Veolia reizen (wat ik zeker niet als vooruitgang beschouw).
Ik neem aan dat je in Heerlen uit moet checken bij NS en weer in moet checken bij Veolia (vervelend i.v.m. instapsaldo), maar de vraag is: is mijn NS Dal Voordel abonnement ook geldig in de treinen van Veolia?
Vriendelijke groeten.
Beste antwoord door Tochjo
Er wordt momenteel aan het spoor gewerkt tussen Sittard en Maastricht. Daarom rijden er deze week geen directe treinen tussen Utrecht Centraal en Maastricht. NS zet bussen in tussen Sittard en Maastricht. Als u van die treinvervangende bussen gebruikmaakt, checkt u in Utrecht Centraal in en pas in Maastricht weer uit.
Als u wilt omreizen via Heerlen, dan moet u inderdaad uitchecken in Heerlen bij NS, inchecken in Heerlen bij Veolia en uitchecken in Maastricht bij Veolia. Dal Voordeel is ook geldig bij Veolia.
Bekijk origineel
Als u wilt omreizen via Heerlen, dan moet u inderdaad uitchecken in Heerlen bij NS, inchecken in Heerlen bij Veolia en uitchecken in Maastricht bij Veolia. Dal Voordeel is ook geldig bij Veolia.