beantwoord

Dal voordeel langstudeerder

• 14 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Op 6 september a.s. verloopt mijn huidige ov-chipkaart waar mijn studentenreisproduct op staat. Inmiddels ben ik (helaas) langstudeerder en wil graag het gratis Dal Voordeel abonnement op mijn ov-chipkaart zetten. Kan dit alleen op mijn ov-chipkaart die binnenkort verloopt? Of kan ik het ook van mijn oude ov-chipkaart overzetten op mijn nieuwe ov-chipkaart?
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 augustus 2014, 17:10

Dal Voordeel kan ook op een andere OV-chipkaart worden gezet dan de kaart waarop nu uw studentenreisproduct staat.

Kijkt u verder in dit topic, waar een soortgelijke situatie uitgebreid besproken wordt.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dal Voordeel kan ook op een andere OV-chipkaart worden gezet dan de kaart waarop nu uw studentenreisproduct staat.

Kijkt u verder in dit topic, waar een soortgelijke situatie uitgebreid besproken wordt.
Hoi Lisanne91! Welkom op het NS serviceforum. Je topic heb ik verplaatst naar Abonnementen en ik heb het antwoord van Tochjo als beste gemarkeerd. Neem inderdaad even een kijkje in dat topic! Mocht je nog meer vragen hebben dan lees ik het graag.
Bedankt voor het antwoord!

Reageer