beantwoord

Dal Voordeel naar Studentenreisproduct

• 26 juli 2016
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Over een maand ga ik studeren en wil ik gebruik maken van het studentenreisproduct. Huidig heb ik nog het Dal Voordeel abonnement op mijn ov staan (sinds november 2015). Moet ik nu het Dal Voordeel abonnement opzeggen of hoeft dit pas in november? Aangezien ik de komende vier jaar van het studentenreisproduct gebruik wil gaan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Brian NS 26 juli 2016, 16:54

Beste MichelleTr,

Welkom op het NS Serviceforum. Na het eerste jaar is jouw Dalvoordeel abonnement maandelijks opzegbaar. Mocht het Dalvoordeel abonnement binnenkort verlengd worden kun je het dus gewoon aanhouden tot november. Houd wel rekening met een opzegtermijn van minimaal 2 weken . Als je abonnement bijv. de 8ste van de maand is ingegaan moet je ons voor 25 oktober contacten om het per november stop te zetten. Het opzeggen van een abonnement kan via de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste MichelleTr,

Welkom op het NS Serviceforum. Na het eerste jaar is jouw Dalvoordeel abonnement maandelijks opzegbaar. Mocht het Dalvoordeel abonnement binnenkort verlengd worden kun je het dus gewoon aanhouden tot november. Houd wel rekening met een opzegtermijn van minimaal 2 weken . Als je abonnement bijv. de 8ste van de maand is ingegaan moet je ons voor 25 oktober contacten om het per november stop te zetten. Het opzeggen van een abonnement kan via de klantenservice.
Mijn dank is groot!

Reageer