beantwoord

Dal Voordeel omzetten in Weekend Vrij?

  • 14 december 2015
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb een Dalvoordeel abonnement maar wil hem om zetten in weekendvrij omdat ik meer in de weekenden reis moet ik nu een nieuwe kaart aanvragen of kan ik hem op mijn huidige kaart zetten? en hoe gaat het dan met Dalvoordeel (aangezien ik daar niet meer voor wil betalen)
icon

Beste antwoord door Thom 14 december 2015, 19:07

Uw Dalvoordeel heeft een maandelijkse vervaldatum. U kunt als u 14 dagen voor die datum opzegt en Weekendvrij neemt, vanaf die vervaldatum met Weekendvrij reizen. Hij kan op uw huidige kaart. De reden dat u onder het jaarcontract van Dalvoordeel uit kunt is ook omdat u als het ware een upgrade doet naar een duurder abonnement. U kunt het via Mijn NS regelen en ook via de Klantenservice 030 7515155. Belangrijk is de vervaldatum, als die binnen veertien dagen is dan kan uw Weekendvrij op deze kaart pas op de volgende maandelijkse vervaldatum ingaan.

U krijgt wat u te veel voor Dalvoordeel heeft betaald op uw bankrekening teruggestort. als u Weekendvrij heeft, is het Dalvoordeelabonnement feitelijk daarbij inbegrepen voor het reizen door de week.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Uw Dalvoordeel heeft een maandelijkse vervaldatum. U kunt als u 14 dagen voor die datum opzegt en Weekendvrij neemt, vanaf die vervaldatum met Weekendvrij reizen. Hij kan op uw huidige kaart. De reden dat u onder het jaarcontract van Dalvoordeel uit kunt is ook omdat u als het ware een upgrade doet naar een duurder abonnement. U kunt het via Mijn NS regelen en ook via de Klantenservice 030 7515155. Belangrijk is de vervaldatum, als die binnen veertien dagen is dan kan uw Weekendvrij op deze kaart pas op de volgende maandelijkse vervaldatum ingaan.

U krijgt wat u te veel voor Dalvoordeel heeft betaald op uw bankrekening teruggestort. als u Weekendvrij heeft, is het Dalvoordeelabonnement feitelijk daarbij inbegrepen voor het reizen door de week.
Hoi Daphne84, welkom op het NS Serviceforum!

Wat Thom zegt is correct. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de Klantenservice. Alles kan dan in 1 telefoongesprek geregeld worden. Of nog sneller door het zelf te wijzigen in je MijnNS-account.

Reageer