beantwoord

Dal Voordeel + OV fiets

• 11 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 525 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Via de post ontving ik een flyer met daarop de aanbieding van 'Dal Voordeel + OV-fiets'(40% korting tijdens daluren en in het weekend en een abonnement op de OV fiets) voor 35 euro in plaats van 60 euro. Toevallig had ik net daarvoor de brief in huis voor het automatisch verlengen van mijn OV abonnement (40 % korting tijdens de daluren) voor 60 euro).
Is het dan zo dat ik met mijn huidige abonnement nu ook een OV fiets voor 3,15 voor 24u kan huren wanneer mijn abonnement verlengd wordt? Gezien de prijs van het abonnement lijkt me dit wel logisch.
Ik hoor graag hoe jullie in deze omgaan met bestaande abonnementhouders en de mogelijkheid tot het huren van een OV fiets.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 11 oktober 2015, 12:08

Gezien de prijs hebt u vermoedelijk geen Dal-Voordeelabonnement, maar een Voordeelurenabonnement. Mocht NS u aanbieden om uw huidige abonnement in te ruilen voor deze aanbieding, moet u zich ervan bewust zijn dat u er in reisrecht flink op achteruit gaat en dat u daarna nooit meer een Voordeelurenabonnement kunt afsluiten, omdat die niet meer verkocht worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Gezien de prijs hebt u vermoedelijk geen Dal-Voordeelabonnement, maar een Voordeelurenabonnement. Mocht NS u aanbieden om uw huidige abonnement in te ruilen voor deze aanbieding, moet u zich ervan bewust zijn dat u er in reisrecht flink op achteruit gaat en dat u daarna nooit meer een Voordeelurenabonnement kunt afsluiten, omdat die niet meer verkocht worden.

Ik ben net afgestudeerd en kan gebruik maken van 1 jaar lang dal uren abonnement. Nu staat er een extra optie bij (gratis ov fiets) en vroeg ik mij af of dat aldus inbegrepen is bij het 1 jaar lang gratis dal uren abonnement. 

Groeten

Badge +3

Het abonnement dat u in staat stelt OV-fietsen te huren, is gratis. Het huren zelf kost nog wel geld, namelijk 3,85 euro per 24 uur (met een toeslag na 72 uur). Zie deze pagina voor meer informatie.

Reageer