beantwoord

Dal voordeel permanente klassewissel 1 > 2

Ik heb per ongeluk een dal voordeel abonnement besteld op eerste klasse. Deze wil ik graag omzetten naar 2e klasse, hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 juni 2017, 11:30

Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen van roosw1. Mocht er bij bestellen iets mis gaan, is altijd mijn advies om de bestelling niet op te halen, dan kunnen we altijd de bestelling nog annuleren. Heb je al wel opgehaald bij de kaartautomaat? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Kijken we daar verder wat er mogelijk is.
Bekijk origineel

12 reacties

Kan gebeuren roosw1. In zo'n geval is het verstandig even contact op te nemen met de klantenservice, die kijken graag even met je mee. Je mag mij een een bericht sturen. Als je dan de volgende gegevens meestuurt kijk ik even wat er mogelijk is.

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen van roosw1. Mocht er bij bestellen iets mis gaan, is altijd mijn advies om de bestelling niet op te halen, dan kunnen we altijd de bestelling nog annuleren. Heb je al wel opgehaald bij de kaartautomaat? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Kijken we daar verder wat er mogelijk is.
Ik heb hetzelfde probleem als roosw1.
Net vandaag per ongeluk een dal voordeel abonnement besteld op 1e klasse, maar ik wil graag in de 2e klasse reizen. Ik heb de bestelling nog niet opgehaald bij de kaartautomaat.
Kunnen jullie helpen?
Ik hoop echt dat hier nog iets aan te doen valt. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Hallo OV'er, ik ga er meteen naar kijken.
Stuur je mij een privébericht met:
- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
Een privébericht verstuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Ik ben er vandaag tot 22:00 uur, en morgen van 15:30-22:00.
Reputatie 7
Update: Helaas was de bestelling van het 1ste klasse abonnement van OV'er al doorgevoerd, waardoor een annulering niet mogelijk was. Ik heb gewacht tot het abonnement in zou zijn gegaan (1 juli) en heb vervolgens dit abonnement beëindigd per startdatum. Restitutie zal overgemaakt worden naar OV'er en er kan, zodra de bevestiging is opgehaald van de beëindiging, een nieuwe bestelling geplaatst worden.
Ik heb bijna het zelfde. Ik heb vandaag ook het abbo dal voordeel 1ste klas gedaan en opgehaald. Ik wil het wijzigen naar 2de klas. Kan dat nog?
Bij mij is het uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Veel succes Rickh98!
Reputatie 7
Badge +4
Leest u het verhaal van ThomasNS nog eens door. U kunt een klassenwissel naar de tweede klastoepassen op het automaat als tussenoplossing. Dan gaat u een dag van de eerste klas naar de tweede. Dit moet wel elke dag.
Dat doe ik nu idd, k hoop dat ik t ook helemaal kan aanpassen en niet elke dag los hoef te doen
Hallo Rickh98,

Welkom op het NS Serviceforum!

Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben er tot 22:00 vandaag en als je dit later leest kan je het hier ook via de klantenservice proberen.
Helaas heb ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling al opgehaald bij de kaartautomaat. Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen?
Welkom op het NS Serviceforum JannekeOV. Balen dat het bij jou ook is misgegaan! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen 🙂 Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.

Update: Ik heb voor JannekeOV eenzelfde oplossing uitgevoerd als mijn collega Thomas eerder dit jaar heeft gedaan.

Reageer