beantwoord

Dal Voordeel stopzetten i.v.m. Studentenreisproduct

• 20 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 1964 Bekeken

Ik ga vanaf september weer studeren en heb nog tijdelijk recht op het Studentenreisproduct. Mijn Dalurenabonnement is (helaas) net verlengd. Wordt dit abonnement automatisch stopgezet en is het nog mogelijk om (een deel van) het geld terug te krijgen?

Dank alvast
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 augustus 2014, 18:01

Het abonnement Dal Voordeel (of, indien u al wat langer meegaat, het Voordeelurenabonnement) wordt niet automatisch stopgezet. U zult dit zelf moeten opzeggen. Dat kan per maand. U hebt inderdaad recht op restitutie voor de maanden dat u het abonnement niet gebruikt.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Het abonnement Dal Voordeel (of, indien u al wat langer meegaat, het Voordeelurenabonnement) wordt niet automatisch stopgezet. U zult dit zelf moeten opzeggen. Dat kan per maand. U hebt inderdaad recht op restitutie voor de maanden dat u het abonnement niet gebruikt.
Welkom op het forum thijskoman!

Het Dal Voordeel abonnement is een doorlopend abonnement en kan na het eerste contractjaar inderdaad tussentijds opgezegd worden. Als je wilt kan ik dit voor je regelen. Zou je mij in dat geval een privébericht kunnen sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en IBAN + tenaamstelling?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Inge ik zal je mailen. Maar nog niet nu want dan zit ik dadelijk zonder abonnement :p

Bedankt voor de hulp.
Welkom op het forum thijskoman!

Het Dal Voordeel abonnement is een doorlopend abonnement en kan na het eerste contractjaar inderdaad tussentijds opgezegd worden. Als je wilt kan ik dit voor je regelen. Zou je mij in dat geval een privébericht kunnen sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en IBAN + tenaamstelling?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Beste Inge,

Maandag ga ik weer studeren en ik heb mijn studentenreisproduct al opgehaald, maar ik had afgelopen halfjaar een voordeelurenabonnement. Geldt mijn studentenreisproduct nu wel of moet ik het voordeelurenabonnement nog via een andere weg opzeggen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Rosalie van der Meer
Het is onmogelijk dat je het afgelopen half jaar een voordeelurenabonnement hebt gehad. Waarschijnlijk had je een Dal Voordeel abonnement. Je moet dat abonnement handmatig stopzetten, anders wordt het abonnementsgeld bij de automatische verlenging opnieuw van je rekening afgeschreven. Als je een Studentenreisproduct hebt opgehaald, dan kun je daarmee reizen zodra je stufi ingaat.
IK bedoelde inderdaad het dal voordeel abonnement. Maar ik moet er dus voor zorgen dat ik dit abonnement voor het einde van het jaar heb stop gezet, maar het geeft geen problemen wanneer ik maandag ( als mn studi ingaat) incheck met mijn studentenreisproduct? IK bedoel: er gaat geen saldo af?
Badge +3
Als het goed is, reist u maandag met uw studentenreisproduct. Producten die recht geven op vrij reizen, hebben een hogere prioriteit dan producten waarmee u met korting kunt reizen.
Aah, hét verlossende antwoord: hartelijk dank!

Reageer