beantwoord

Dal voordeel vs NS Flex

• 14 mei 2020
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik heb niet alles gelezen, is te veel, en in wat ik gelezen heb is mij onderstaande vraag niet duidelijk geworden!

Mijn partner en ik hebben nu Dalvoordeel + keuzedagen, straks wordt dat NS Flex. Wat komt er nu exact terug voor de keuzedagen en wat gaat dat kosten? Wij reizen alleen met keuzedagen waarvan twee x een bestemming per jaar voor vakantie gebruikt wordt en de andere vijf alleen maar gebruikt worden om de keuzedag op te maken en helaas soms moeten laten verlopen omdat er bijv. weer eens bussen ingezet worden op de door ons geplande dag, dus vaak in het weekend.

icon

Beste antwoord door MoDe 14 mei 2020, 20:44

Als u in december 2020 nog uw dal voordeel met keuzedagen heeft, verandert er voor u in 2021 niets. U kunt beide abonnementen nog steeds verlengen.

Wanneer u beide abonnementen heeft opgezegd, dan zijn er vanaf 2021 Flexdagen, 3 voor €39. Voor het aanvragen van Flexdagen is geen abonnement nodig. Als u zo weinig gebruik maakt van uw Keuzedagen en dal voordeel, kunt overwegen beide op te zeggen en in 2021 Flexdagen nemen.

Waar u ook voor kiest, we kunnen niet in de toekomst kijken.

Voor de Keuzedagen die vanaf half maart j.l. zijn verlopen kunt u via NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat een voucher aanvragen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Als u in december 2020 nog uw dal voordeel met keuzedagen heeft, verandert er voor u in 2021 niets. U kunt beide abonnementen nog steeds verlengen.

Wanneer u beide abonnementen heeft opgezegd, dan zijn er vanaf 2021 Flexdagen, 3 voor €39. Voor het aanvragen van Flexdagen is geen abonnement nodig. Als u zo weinig gebruik maakt van uw Keuzedagen en dal voordeel, kunt overwegen beide op te zeggen en in 2021 Flexdagen nemen.

Waar u ook voor kiest, we kunnen niet in de toekomst kijken.

Voor de Keuzedagen die vanaf half maart j.l. zijn verlopen kunt u via NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat een voucher aanvragen.

Reageer