beantwoord

dal voordeelkaart en ov chipkaart

• 10 mei 2018
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik woon in het buitenland en wil een dal voordeelkaart en ov chipkaart bestellen. Hoe doe ik dat? Ik kan bij adres alleen een v maken bij Nederland...
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 mei 2018, 12:22

Welkom bij de NS Community, Judith01 :)

Als je een buitenlands adres hebt kan je via onze webshop geen abonnement aanvragen. Als je al wel een persoonlijke OV-chipkaart hebt kan je telefonisch een abonnement bestellen of, als je toch online wilt bestellen, een Nederlands adres opgeven van bijvoorbeeld familie of vrienden. Om online te kunnen bestellen dien je tevens een Nederlands bankrekeningnummer te hebben. Via Twitter, Facebook, Live Chat en e-mail is het aanschaffen van een NS abonnement niet mogelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Bel anders even naar het nummer 030-7515155 optie 4. En vertel ze dan dat je in het buitenland woont en graag een ov chipkaart wilt bestelen.
Reputatie 7
Als je in het buitenland woont, dien je eerst een persoonlijke ov-chipkaart aan te vragen. Als je deze thuis hebt gekregen, kun je een abonnement bestellen door contact op te nemen met de klantenservice :)

De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.
Welkom bij de NS Community, Judith01 :)

Als je een buitenlands adres hebt kan je via onze webshop geen abonnement aanvragen. Als je al wel een persoonlijke OV-chipkaart hebt kan je telefonisch een abonnement bestellen of, als je toch online wilt bestellen, een Nederlands adres opgeven van bijvoorbeeld familie of vrienden. Om online te kunnen bestellen dien je tevens een Nederlands bankrekeningnummer te hebben. Via Twitter, Facebook, Live Chat en e-mail is het aanschaffen van een NS abonnement niet mogelijk.

Reageer