beantwoord

Dal vrij

• 24 juni 2017
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Beste forumleden,

Edit: opgelost!
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 juni 2017, 21:07

Dal Vrij is tijdelijk wel als maandabonnement verkrijgbaar, voor een prijs van 119 euro (2e klas) of 139 euro (1e klas). Daarvoor klikt u op deze pagina rechtsboven eerst op "1 maand" voordat u klikt op "Bestel direct". U kunt een maandabonnement Dal Vrij bestellen tot en met 31 augustus 2017.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Dal Vrij is tijdelijk wel als maandabonnement verkrijgbaar, voor een prijs van 119 euro (2e klas) of 139 euro (1e klas). Daarvoor klikt u op deze pagina rechtsboven eerst op "1 maand" voordat u klikt op "Bestel direct". U kunt een maandabonnement Dal Vrij bestellen tot en met 31 augustus 2017.
Tijdelijk ook verkrijgbaar als maandabonnement sneeuwvlokje.

http://www.ns.nl/abonnementen/dal-vrij.html
Wow, had ik het toch ergens goed gezien!

Dank voor jullie snelle reacties 🙂.
Reputatie 7
Badge +4
Het is wel een tijdelijke aanbieding. Overigens kunt u het voor 1 september nog drie maanden vooruit bestellen. Dat is al weer de tijd van de sneeuwvlokjes.
Welkom op het NS Serviceforum, sneeuwvlokje :)

Fijn dat je door onze forumleden geholpen bent. Ik zie dat je je vraag hebt weggehaald. Zou je deze weer kunnen toevoegen? Dan is het duidelijk voor forumleden of reizigers zonder een account, die meelezen. Mocht iemand bijvoorbeeld dezelfde vraag hebben, dan is het aanmaken van een nieuw topic niet meer nodig, omdat het antwoord hier gevonden kan worden.

Alvast bedankt!
Ik heb helaas (ook na het zenden van een priv├ębericht) geen reactie meer gekregen van sneeuwvlokje.
Voor de meelezers: Verwijder dus nooit je vraag, zodat het voor iedereen duidelijk is welke vraag bij het gegeven antwoord heeft gehoord.

Reageer