beantwoord

Dal vrij

• 5 november 2019
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Geachte NS,

Dus eind 2020 veranderd mijn Dal vrij voor 65+ in NS Flex

Nu betaal ik € 45,00 per maand en kan ik vrij reizen tussen 9.00 – 16.00 uur en na 18.30 uur

Nu is mijn vraag als ik straks dus eind 2020 met mijn Dal vrij naar NS Flex moet, blijft de prijs per maand dan nog € 45,00 inclusief misschien de inflatiecorrectie er nog boven op.

En mag ik dan ook nog steeds de tijden als hierboven vrij reizen  .

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 15:45

Hallo Hooijenga, welkom op de NS Community. 

De tijden blijven hetzelfde en er blijft de korting voor 65-plussers. Je kan dit ook lezen op onze site

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Hooijenga, welkom op de NS Community. 

De tijden blijven hetzelfde en er blijft de korting voor 65-plussers. Je kan dit ook lezen op onze site

Maxime bedankt voor je informatie dit wilde ik graag weten (ik had ook de Klantenservice NS gebeld en die zeiden dat er nog niets over bekend was wat jij nu bij mij hebt aangeven van de site)  dus de korting blijft voor 65+ blijft maar blijft die ongeveer het zelfde in prijs € 45,00 of is dit nog niet bekend

Ik heb nog geen exacte prijzen gezien. Ik denk dat het met de abonnementsprijs omhooggaat (als dat gebeurt) maar dat de korting (ongeveer) 60,- euro blijft.

Hoi Maxime is die korting van € 60,00 dan op de prijs van die € 105,00 wat de Dal vrij kost voor mensen die nog geen 65 jaar zijn

Ja, het is nu (in 2019) 105,- euro voor iedereen onder 65 en 45,- euro voor 65+. Ik geloof dat de korting al jaren 60,- euro is. 

Reageer