beantwoord

dal vrij 65+

• 1 juli 2020
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Ik had een dal vrij abbo voor @45/mnd De flex variant kost €105/mnd!! Bestaat de 65+ versie nog of heeft de Corona die tussentijds verwijderd?

icon

Beste antwoord door loklok8 1 juli 2020, 19:36

Het coronavirus heeft de 65+ korting voor het Dal Vrij en Weekend Vrij abonnement niet verwijderd. De korting bestaat enkel nog niet voor NS Flex abonnementen, maar wel voor de klassieke (saldo) abonnementen.

Op de nieuwe abonnementspagina (waar je zowel 'Flex' als 'op saldo' op een pagina kan kiezen) wordt de korting niet meer benoemd, maar als u bij uw abonnementskeuze 'op saldo' kiest en het bestelproces volgt krijgt u vanzelf de korting toegekend. Op de oude pagina (u moet tijdens het laden van de pagina het laden afbreken om de doorverwijzing te voorkomen) staat de korting nog wel benoemd. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het coronavirus heeft de 65+ korting voor het Dal Vrij en Weekend Vrij abonnement niet verwijderd. De korting bestaat enkel nog niet voor NS Flex abonnementen, maar wel voor de klassieke (saldo) abonnementen.

Op de nieuwe abonnementspagina (waar je zowel 'Flex' als 'op saldo' op een pagina kan kiezen) wordt de korting niet meer benoemd, maar als u bij uw abonnementskeuze 'op saldo' kiest en het bestelproces volgt krijgt u vanzelf de korting toegekend. Op de oude pagina (u moet tijdens het laden van de pagina het laden afbreken om de doorverwijzing te voorkomen) staat de korting nog wel benoemd. 

Badge +3

Als ik https://www.ns.nl/ns-abonnementen/1/dal-vrij/?abonnement-type=op-saldo gebruik kom ik op de juiste pagina voor het klassieke abonnement.

De €105 wordt automatisch aangepast als je een juiste geboortedatum invult tijdens het bestellen.

Bedankt, dat is een hele opluchting want ik was behoorlijk gewend aan dit abbo. Ik ga voorzichtig weer treinen omdat ik een hekel aan autorijden heb.

Op welke termijn komt Dal/Weekend Vrij met 65+ korting beschikbaar in NS Flex?

Badge +3

Op welke termijn komt Dal/Weekend Vrij met 65+ korting beschikbaar in NS Flex?

Uiterlijk per 2021 zegt men.

Reageer