beantwoord

Dal Vrij abonnement, adwords campagne van 79,- euro

• 14 november 2014
  • 6 reacties
  • 466 Bekeken

Beste NS. Ik was zojuist aan het googleen geslagen en ik zag dat een Dal Vrij abonnement 79 euro kostte. Ik vond dat wel interessant. Helaas kwam ik op de website zelf en daar stond de prijs van 79 euro er niet meer bij. In de bijlage het plaatje. Het betreft een advertentie van de NS (Google adwords campagne). De NS is wettelijk verplicht mij nu dit abonnement voor 79,- aan te bieden aangezien men verplicht is het product te verkopen voor het aangeboden bedrag van de advertentie. In de bijlage in ieder geval het bewijs.

De klantenservice heb ik hier overigens al over gebeld maar zij kunnen mij niets toezeggen. Ik hoop daarom dat dit wordt doorgestuurd naar iemand hogerop die hier wel over kan beslissen, een manager of iets dergelijks.

In afwachting van jullie antwoord.

Met vriendelijke groeten

Bram Valkenburg
icon

Beste antwoord door Hessel NS 14 november 2014, 16:50

Dag Bram, we hebben de advertentie direct aangepast. Hartelijk dank voor je tip! We bieden je het abonnement het eerste jaar uiteraard graag tegen de geadverteerde prijs aan. Ik stuur je zo een berichtje met meer info!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge
NS is slecht in het op orde houden van advertenties. Een tijdje terug werden er dagretours verkocht die als dagkaart via adwords werden aangeprezen, dat is inmiddels gelukkig aangepast.
Hallo Bram,

Bedankt voor je melding. Ik ga het onderzoeken en kom er later op terug!

Je topic heb ik voor het overzicht verplaatst naar het subforum 'abonnementen'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 7
Badge +4
Er staat vanaf. Dat is inderdaad onjuist want het is vanaf 49 euro, mits 65+. Heeft u al nagekeken of er geen jurisprudentie over is? Dit even in verband met uw stelligheid in juridische zin. Vanafprijzen zijn doorgaans ook aan voorwaarden verbonden.

Er is in het voorjaar van 2013 wel een aanbod geweest voor 79 euro. Dalvrij eerste klas was toen 130 euro.
Reputatie 7
Badge +4
Correctie: het is vanaf 42 euro voor 65 plussers.
Dag Bram, we hebben de advertentie direct aangepast. Hartelijk dank voor je tip! We bieden je het abonnement het eerste jaar uiteraard graag tegen de geadverteerde prijs aan. Ik stuur je zo een berichtje met meer info!

Top, dat is fijn om te horen.

Reageer