beantwoord

Dal Vrij Abonnement geldig op alle trajecten Ariva?

• 15 januari 2017
  • 31 reacties
  • 3069 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Het enige wat wel van belang is dat bij overstappen van NS op Keolis of omgekeerd altijd een nieuwe reis begint. Dat betekent dat als je je reis in de daluren begint en vervolgens in de spits overstapt je na de overstap vol tarief gaat betalen. Als je alleen met Keolis reist is dat uiteraard niet aan de orde.

Goed punt om rekening mee te houden! Verder helemaal duidelijk. Concluderend heb ik dus het meeste voordeel met landelijk Dal Vrij, aangezien ik met Keolis, NS en incidenteel andere vervoerders zal gaan reizen.
Badge +3
Op www.ns.nl/voorwaarden is het document Gebruiksmogelijkheden abonnementen niet meer te vinden. Dit document moet er wel zijn, want er wordt in de Productvoorwaarden abonnementen consumenten expliciet naar verwezen. Kan iemand op die pagina een link plaatsen naar een juiste versie van dit document?
Ik heb het zojuist nogmaals aangekaart en hoop je zo spoedig mogelijk van terugkoppeling te kunnen voorzien
Ik twijfel er niet aan dat je je hierin hebt vastgebeten, Klaas-Jan, maar ik houd vast aan de traditie om in een nieuwe maand dit punt weer in herinnering te brengen.
Ik heb hem weer even op de hoogte gebracht, Tochjo! Ik duim voor goed nieuws 🙂
Ik heb het meerdere keren aangekaart en iedere keer krijg ik te horen dat er iemand mee bezig is. Zoals jij mij weer een reminder stuurt ga ik dat intern weer doen Tochjo.
Badge +3
Deze kwestie is inmiddels opgelost door een nieuwe versie van de Productvoorwaarden abonnementen consumenten uit te brengen waarin de verwijzing naar het document Gebruiksmogelijkheden abonnementen niet meer voorkomt.

Een abomenent bij ns is geldig bij alle trein vervoerder behalve thalys en eurostar

Reageer