beantwoord

Dal vrij abonnement stopzetten

• 10 juli 2014
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Hallo,

Ik heb tijdens een gesprek op werk te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word. Hierdoor ben ik genoodzaakt om mijn Dal Vrij abonnement stop te zetten alleen ik heb dat abonnement nog geen jaar. Kan er in mijn situatie een uitzondering gemaakt worden?

mvg,

D.Révi
icon

Beste antwoord door Hertog 11 juli 2014, 00:29

Hallo,

Ik heb tijdens een gesprek op werk te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word. Hierdoor ben ik genoodzaakt om mijn Dal Vrij abonnement stop te zetten alleen ik heb dat abonnement nog geen jaar. Kan er in mijn situatie een uitzondering gemaakt worden?

Zoals "De luchtmacht" al schreef zal je in principe vast zitten aan die periode van minimaal 1 jaar.
Hoewel, je kunt jouw probleem natuurlijk altijd voorleggen aan de Klantenservice
Bekijk origineel

3 reacties

Ik vrees dat er geen uitzondering gemaakt zal worden. Je bent een overeenkomst voor een jaar aangegaan en hebt daarbij vooraf zelf je eigen risico's kunnen inventariseren. Ook het risico op het niet verlengen van een contract hoort daarbij. NS biedt het product aan in de wetenschap dat mensen het minimaal een jaar gaan afnemen. Alleen onder dergelijke voorwaarden kan NS het product aanbieden. Als er toch uitzonderingen gemaakt moeten worden, dan kan het product waarschijnlijk niet meer uit.
Hallo,

Zoals "De luchtmacht" al schreef zal je in principe vast zitten aan die periode van minimaal 1 jaar.
Hoewel, je kunt jouw probleem natuurlijk altijd voorleggen aan de Klantenservice
Beste D.Revi, Welkom op het NS Service Forum. Bedankt voor je vraag. In principe hebben de luchtmacht en Hertog gelijk, maar ik wil toch graag voor je kijken wat ik kan doen. Ik zal contact met je opnemen in een privébericht.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vegroten.

Reageer