beantwoord

Dal vrij en kids vrij gaan niet samen op een kaart?

• 26 november 2016
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb geprobeerd een Kids Vrij abonnement bij mijn Dal Vrij abonnement te plaatsen, dit lukte niet.
Ik heb eerst aangevinkt als zijnde de hoofdabonnementshouder en daarna zonder het vinkje.
Beide lukten echter niet. Wie weet hoe dit komt of hoe het wel moet?
Ik hoor het graag? :?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 november 2016, 10:08

Het abonnement Kids Vrij, waarmee kinderen gratis kunnen meereizen met een volwassene met een geldig vervoerbewijs, moet op de persoonlijke OV-chipkaart van het kind geplaatst worden. Als het kind nog geen persoonlijke OV-chipkaart heeft, kan deze bij de bestelling voor 7,50 euro worden meebesteld. Het abonnement Kids Vrij is nu voor iedereen gratis, dus u hoeft het niet als bijabonnement te bestellen en hoeft het vakje dus niet aan te vinken.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Het abonnement Kids Vrij, waarmee kinderen gratis kunnen meereizen met een volwassene met een geldig vervoerbewijs, moet op de persoonlijke OV-chipkaart van het kind geplaatst worden. Als het kind nog geen persoonlijke OV-chipkaart heeft, kan deze bij de bestelling voor 7,50 euro worden meebesteld. Het abonnement Kids Vrij is nu voor iedereen gratis, dus u hoeft het niet als bijabonnement te bestellen en hoeft het vakje dus niet aan te vinken.

Hoe geef ik aan dat mijn vraag is opgelost? (door jou ;-))
Reputatie 6
Badge +1
Dat heeft u zo te zien al gedaan, door Toms antwoord als beste te selecteren.
Super bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga er mee ad slag! 😳

Reageer