Vandaag wou ik mijn abonnement gaan afsluiten i.c.m dal vrij maar zag ik dat dit niet meer beschikbaar is, is dit tijdelijk door een storing? of zal BTM niet meer terugkomen?
Met vriendelijke groet,
Dylan
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Het Dal Vrij abonnement was tot begin dit jaar te koop in combinatie met een BTM (Bus, Tram, Metro) Vrij abonnement. Deze combinatie was echter exclusief bedoeld voor een bijabonnement bij een OV Vrij als hoofdabonnement, maar was ook als zelf hoofdabonnement voor de lage prijs aan te schaffen. Dit was niet in lijn was met de afspraken met de andere vervoerders. Om die reden is het product BTM Vrij uitgezet bij Dal Vrij.
Per 24 februari 2016 is de volgende oplossing beschikbaar:
- BTM Vrij is weer te koop bij Dal Vrij
- Koop je Dal Vrij + BTM Vrij als bijabonnement dan betaal je de lage bijabonnement-prijs, zowel voor Dal Vrij als voor BTM Vrij
- Koop je Dal Vrij + BTM Vrij als hoofdabonnement dan betaal je de marktconforme prijs voor BTM vrij, namelijk €230,50 per maand. Deze marktconforme prijs is gebaseerd op het BTM netabonnement dat ook los te koop is bij de BTM vervoerders.
- Om Dal Vrij + BTM Vrij (of Altijd Vrij + BTM Vrij) als bijabonnement te kunnen kopen, moet je ook bij je hoofdabonnement OV Vrij (waaronder dus BTM Vrij) hebben
Sedert 24 februari is dit product alsnog bestellen in de webshop. Hierbij kan worden aangevinkt dat dit product als bijabonnement wordt gekocht, dan verschijnt automatisch de lagere prijs.
Bekijk origineel
Per 24 februari 2016 is de volgende oplossing beschikbaar:
- BTM Vrij is weer te koop bij Dal Vrij
- Koop je Dal Vrij + BTM Vrij als bijabonnement dan betaal je de lage bijabonnement-prijs, zowel voor Dal Vrij als voor BTM Vrij
- Koop je Dal Vrij + BTM Vrij als hoofdabonnement dan betaal je de marktconforme prijs voor BTM vrij, namelijk €230,50 per maand. Deze marktconforme prijs is gebaseerd op het BTM netabonnement dat ook los te koop is bij de BTM vervoerders.
- Om Dal Vrij + BTM Vrij (of Altijd Vrij + BTM Vrij) als bijabonnement te kunnen kopen, moet je ook bij je hoofdabonnement OV Vrij (waaronder dus BTM Vrij) hebben
Sedert 24 februari is dit product alsnog bestellen in de webshop. Hierbij kan worden aangevinkt dat dit product als bijabonnement wordt gekocht, dan verschijnt automatisch de lagere prijs.