beantwoord

Dal Vrij met overstap

• 22 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Goedemorgen,

Ik moet een jaar lang reizen tussen Arnhem en Amsterdam Holendrecht en denk aan een Dal Vrij abonnement.
Als ik vóór 6:30 incheck in Arnhem en vervolgens overstap in Utrecht naar een andere NS-trein, valt dit dat binnen het vrij reizen?
Dezelfde vraag voor de terugweg als ik vóór 16:00 incheck op Holendrecht en in Utrecht overstap.
icon

Beste antwoord door Thom 22 augustus 2017, 11:09

U mag bij een incheck in de daluren vrij reizen met de vervoerder waar u bij incheckt. NS in uw geval. Dan mag u daarna, zolang u met NS reist, zo vaak overstappen als u wilt en u hoeft pas uit te checken op uw bestemming. De reis is dan gratis.

Zolang u met Dalvrij tijdens de daluren incheckt, reist u altijd zonder verdere kosten. Gratis is eigenlijk niet waar, want u hebt wel de kosten van uw abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Ja, zolang u met één vervoerder reist lukt dat.
Reputatie 7
Badge +4
U mag bij een incheck in de daluren vrij reizen met de vervoerder waar u bij incheckt. NS in uw geval. Dan mag u daarna, zolang u met NS reist, zo vaak overstappen als u wilt en u hoeft pas uit te checken op uw bestemming. De reis is dan gratis.

Zolang u met Dalvrij tijdens de daluren incheckt, reist u altijd zonder verdere kosten. Gratis is eigenlijk niet waar, want u hebt wel de kosten van uw abonnement.
Wat goed dat je ons NS Serviceforum hebt gevonden, Labbyyy . Welkom! 🙂

Ik zie dat Thom al een uitgebreid antwoord op je vraag heeft gegeven. Ik hoop dat je hierdoor voldoende informatie hebt gekregen!
Oké bedankt!

Reageer