Goedendag,
Ik heb reistraject Roosendaal-Eindhoven van 08:27-09:37 met een tussenstop in Tilburg van 09:02-09:08 & op de terugweg heb ik reistraject Eindhoven-Roosendaal van 16:20-17:33 met een tussenstop in Tilburg van 16:51-16:58.
Nu heb ik een maand gereisd met NS Flex altijd voordeel en kreeg ik telkens 20% korting omdat ik in de spits reisde, maar als ik de keuzehulp gebruik en “Ik wil persoonlijk advies (reisgedrag)” aanklik, pakt hij de reishistorie van afgelopen maand. Daarbij wordt er gezegd dat ik 14x in daluren gereisd heb en 0x in de spits, terwijl mijn huidige transacties allemaal spitskorting krijgen en geen enkele transactie kreeg daluren korting. Dalvrij abonnement wordt dan ook aangeboden als nummer 1 voordeligste optie en dat zou mij veel geld schelen.
Nu is mijn vraag, is de keuzehulp fout? Ik reis toch in de spits en niet in de daluren of zit dat anders i.v.m. overstap of iets dergelijks? Ik heb namelijk nu mijn abonnement aangepast naar Dal Vrij omdat het mij blijkbaar meer dan 100 euro in de maand zou schelen, maar ik heb hier zo mijn twijfels bij, aangezien de omstandigheden. Ik hoop namelijk niet op plotselinge extra kosten omdat ik mijn abonnement verwisseld heb.
In ieder geval, alvast bedankt!
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineel