beantwoord

dalabnonnement afgestudeerd

• 7 september 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

hoi! Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd en heb gisteren voor 52 euro een dalabonnement gekocht. Nu hoorde ik vandaag dat dit voor afegstudeerden als ns cadeau voor een jaar gratis wordt aangeboden als je de actiecode gebruikt. Is er een manier voor mij om dot als nog te doen/te activeren zodat ik misschien die 52 eurl terugkrijg?

Mvg,
Jessie van Schie
icon

Beste antwoord door Robert B 7 september 2019, 15:40

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice. Via telefoon (030 751 5155) en Twitter is het snelst, maar kan ook langer duren dan aangegeven.

Voordeel van Twitter en Chat is dat je eventueel de beëindiging van je SRP (screenshot van je Mijn DUO) kunt meesturen als 'bewijs', maar als je nooit een tussenjaar of stage in het buitenland gehad hebt zal dit niet nodig zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij zouden u uit coulance het bedrag kunnen terugbetalen als u bewijs van stopzetten van het studentenreisproduct aanlevert.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan in uw geval het beste per Twitter of Facebook, want dan is het aanleveren van een schermafdruk uit Mijn DUO het eenvoudigst.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice. Via telefoon (030 751 5155) en Twitter is het snelst, maar kan ook langer duren dan aangegeven.

Voordeel van Twitter en Chat is dat je eventueel de beëindiging van je SRP (screenshot van je Mijn DUO) kunt meesturen als 'bewijs', maar als je nooit een tussenjaar of stage in het buitenland gehad hebt zal dit niet nodig zijn.

Reageer