Daluren abo op oude kaart

• 5 July 2014
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo allen,

Ik kan maar geen nieuwe abonnement toevoegen aan mijn kaart die ik al heb.
En ik kan mijn oude kaart ook niet ontkoppelen van mijn mijnNS. Graag help!

De eerste wil ik graag gebruiken voor mijn daluren abonnement en de 2de wil ik graag verwijderen.

Abbas

6 reacties

Welkom op het forum Abbas!

Je kunt je OV-chipkaart verwijderen uit je Mijn NS-account onder het tabblad 'Mijn producten'. Wat betreft het aanvragen van een nieuw abonnement: kan het zijn dat er op je kaart nog een ander NS-abonnement staat?

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bedankt voor je reactie.

Ik kan de 2de helemaal niet verwijderen, net als ik dat kan bij de eerste.
Op die andere zat een maand abo op, maar die is nu verlopen en daar wil ik in de plaats dus een daluur.
Dat u de "tweede" kaart (die geldig is tot 07.04.2017) niet kunt verwijderen zal komen omdat op die kaart nog een Dal Voordeel abonnement staat dat vooralsnog tot 1 oktober geldig is.
Vermoedelijk kunt u die kaart pas uit MijnNS verwijderen als eerst het abonnement is opgezegd en van de kaart verwijderd.

En nu wilt u op de "eerste" kaart (die geldig is tot 13.04.2019) een nieuw abonnement plaatsen.
Op die kaart staat nog geen enkel abonnement, dus moet dat toch zonder problemen kunnen?
U spreekt over een "daluur". Dat is op zich geen bestaand abonnement. Mogelijk bedoelt u Dal Voordeel of Altijd Voordeel.
Maar op de kaart die tot 2017 geldig is staat toch al een Dal Voordeel abonnement?

U heeft dan wel 2 verschillende OV-chipkaarten met op elk daarvan een abonnement.
Maar ja, dat is dan uw keus.
Is het inmiddels gelukt, Abbas?
Nee, het is nog steeds niet gelukt.
Jammer om te lezen, ik heb je een priv├ębericht gestuurd!

Reageer