beantwoord

daluren in juli en augustus gehele dag

• 25 juli 2017
  • 5 reacties
  • 4278 Bekeken

Dinsdag 25 juli vertrokken na 9 uur. Terug na 16 uur, maar kreeg geen dalurenkorting. Hoewel dat wel moet in juli en augustus. Hoe krijg ik dit teveel betaalde bedrag terug? Moet ik weer een brief naar de NS schrijven?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 juli 2017, 10:35

Hallo vdmvanlooveren en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat Tochjo en Loes jou al van de juiste informatie hebben voorzien. Wat ik hier wel oppik is dat er e-mails worden verstuurd (of juist niet worden verstuurd) naar de abonnementhouders die niet toepasselijk zijn. Dat zal ik bij de mailservice onder de aandacht brengen. Mocht je zeker willen zijn welk abonnement je hebt en of het goed is gegaan met het in en uitchecken, dan kijkt onze klantenservice hier graag naar. Wij zijn telefonisch te bereiken op telefoonnummer 030 7515155, maar probeer ook onze andere kanalen gerust.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Alleen voor reizigers met een Voordeelurenabonnement, dat sinds augustus 2011 niet meer verkocht wordt maar door bestaande abonnementhouders nog wel kan worden verlengd, geldt dat zij in juli en augustus de hele dag met korting kunnen reizen. Voor alle andere abonnementen, waaronder Dal Voordeel, gelden het hele jaar dezelfde spitsuren en daluren.

Als u zo'n nieuw abonnement hebt, wat het geval is als u na augustus 2011 een abonnement hebt gekocht of hebt gewijzigd, dan hebt u terecht vol tarief betaald als u incheckte tussen 16.00 en 18.30 uur.
De daluren vervallen niet in de maanden juli en augustus. Dat geldt alleen voor de Voordeeluren met het oude Voordeelurenabonnement. De samenreiskorting geldt de daluren en een checkin na 16.04 uur geeft daar helaas geen recht op.
Waarom krijg ik dan wel een mail van de NS dat ik in juli en augustus ook voor 9 uur korting krijg?
Reputatie 7
Badge +3
Waarom krijg ik dan wel een mail van de NS dat ik in juli en augustus ook voor 9 uur korting krijg? ik denk dat die mail voor mij bestemd was. Ik heb hem niet gehad en ben wel in bezit van het voordeelurenabonnement 😉
Reputatie 7
Hallo vdmvanlooveren en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat Tochjo en Loes jou al van de juiste informatie hebben voorzien. Wat ik hier wel oppik is dat er e-mails worden verstuurd (of juist niet worden verstuurd) naar de abonnementhouders die niet toepasselijk zijn. Dat zal ik bij de mailservice onder de aandacht brengen. Mocht je zeker willen zijn welk abonnement je hebt en of het goed is gegaan met het in en uitchecken, dan kijkt onze klantenservice hier graag naar. Wij zijn telefonisch te bereiken op telefoonnummer 030 7515155, maar probeer ook onze andere kanalen gerust.

Reageer