beantwoord

daluren ook bij Arriva

• 30 mei 2017
  • 7 reacties
  • 3930 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 33 reacties
Hallo
Heb ik met mijn daluren-abonnement ook 40% korting bij Arriva ?
Of is dit alleen bij de NS?
icon

Beste antwoord door Slidestops 30 mei 2017, 13:50

Ook bij Arriva krijg je korting ;)
Met 40% korting buiten de spits en in het weekend reist u al voordeliger na enkele reizen per jaar!

De voordelen op een rij

40% korting buiten de spits, in het weekend en op feestdagen
40% korting voor 3 medereizigers
Korting ook geldig bij andere treinvervoerders en op Nederlandse trajecten van InterCity Berlijn en ICE International
Slechts € 10 saldo nodig om in te checken

bron
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ook bij Arriva krijg je korting ;)
Met 40% korting buiten de spits en in het weekend reist u al voordeliger na enkele reizen per jaar!

De voordelen op een rij

40% korting buiten de spits, in het weekend en op feestdagen
40% korting voor 3 medereizigers
Korting ook geldig bij andere treinvervoerders en op Nederlandse trajecten van InterCity Berlijn en ICE International
Slechts € 10 saldo nodig om in te checken

bron
Bedankt voor je snelle reactie !!
Ander vraagje nav dit.
Als ik bijv tussen 6:00-6.25 in-en- uitcheck bij Arriva en nog vóór 6:30 overstap op NS.........heb ik dan bij NS ook nog de 40%
Ik hoop dat ik het goed omschrijf :?
Reputatie 7
Bedankt voor je snelle reactie !!
Ander vraagje nav dit.
Als ik bijv tussen 6:00-6.25 in-en- uitcheck bij Arriva en nog vóór 6:30 overstap op NS.........heb ik dan bij NS ook nog de 40%
Ik hoop dat ik het goed omschrijf :?

Als je vóór 6.30 incheckt bij NS krijg je de gehele rit nog 40% korting (zelfs tot 6.34 nog omdat er nog wat speling op zit, maar daar moet je niet vanuit gaan ;))
OK.
Dus als ik het goed begrijp, maakt het niet uit dat ik dan ,vóór dat ik bij de NS incheck, ook eerst bij de Arriva heb gereisd.
En dus eigenlijk een overstap maak
Reputatie 7
Nee dat maakt niet uit. Het zijn 2 losse reizen en 2 aparte transacties.
Als je een overstap zou maken bij dezelfde vervoerder, dan maakt het wel uit, maar bij 2 verschillende vervoerders niet. Je kunt dus gewoon voor 06.30 met korting inchecken bij NS.
Super !!
Bedankt voor je hulp en een fijne dag verder.🆒
Reputatie 6
Badge +1
Je hebt zelfs tot 6:34:59u respijt om met korting in te checken bij NS, want er is een marge van 5 minuten in het voordeel van de klant.

Reageer