beantwoord

daluren -te vroeg ingescheckt geen korting-2-3 minuten!

• 24 november 2015
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
in de voorwaarden staat dat je 5 minuten eerder in kan checken
In mijn geval was het 2 minuten en toch is het volle tarief gerekend?
hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door JanH NS 8 december 2015, 11:10

Update: Ik heb nog geen reactie van TS gekregen, zou je dat nog willen doen Koat? Verder mogen de regels uit onze algemene voorwaarden worden overgenomen, je hebt dus 5 minuten speling bij het in- en uitchecken. Mocht je hierbij tegen problemen aanlopen kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice, deze is 24/7 te bereiken via telefoonnummer 030-7515155 en te vinden op Twitter.
Bekijk origineel

6 reacties

Op welk tijdstip heb je exact ingecheckt en met wat voor product reis je?
ik heb ingecheckt om 18.28 op een dinsdagavond
Volle tarief er is afgbeboekt
produkt daluren-kaart
Hallo koat, welkom op het forum.
Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 te bereiken via telefoonnummer 030-7515155 en te vinden op Twitter. Je mag mij ook een priv├ębericht sturen, dit doe je door op mijn avatar te klinkken en te kiezen voor "Stuur bericht". Ik kan dan even voor je uitzoeken wat hier precies aan de hand is.
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Morgen willen wij naar Schiphol en onze trein vertrekt om 08:58.
Wij hebben een dal-voordeelabonnement. Kunnen wij om 08:55 inchecken tegen het gereduceerde tarief?
Sako, dit is geen probleem.
Update: Ik heb nog geen reactie van TS gekregen, zou je dat nog willen doen Koat? Verder mogen de regels uit onze algemene voorwaarden worden overgenomen, je hebt dus 5 minuten speling bij het in- en uitchecken. Mocht je hierbij tegen problemen aanlopen kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice, deze is 24/7 te bereiken via telefoonnummer 030-7515155 en te vinden op Twitter.

Reageer