beantwoord

Daluren voordeel abonnement retourneren

• 2 maart 2018
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo,

Ik heb een daluren voordeel abonnement gekocht. Ik ben er echter achter gekomen dat ik nog recht heb op studentenreisproduct en daarmee gratis reizen. Kan ik het daluren abonnement retourneren? Ik doe er namelijk niks mee.
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 maart 2018, 13:10

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welkom op het Serviceforum, juulke110.

Zoals Tochjo al aangeeft kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice 🙂 Laat je weten of het gelukt is?

Reageer