beantwoord

Daluren voordeel exstudent actiecode werkt niet

• 25 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 618 Bekeken

Ik heb mijn Studentenreisproduct in juli opgezegd en wil nu het daluren voordeel instellen. De code "student + 16 cijfers' doet het bij mij echter niet waardoor ik het abonnement niet kan bestellen. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? Er staat steeds deze code is niet geldig.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 augustus 2018, 10:26

Gebruikt u het nummer van de OV-chipkaart waar het studentenreisproduct op stond? En werkt de code Exstudent+nummer ook niet? En hebt u het studentenreisproduct nu voor het eerst stopgezet?

De code werkt alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Hebt u dat eerder gedaan, bijvoorbeeld omdat u een tijd in het buitenland verbleef, dan kunt u de actiecode nu niet meer gebruiken.

Is dat het geval, of lukt het om een andere reden niet, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om van de aanbieding gebruik te maken. Dat kan bijvoorbeeld door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Die opties worden aangeraden, omdat u dan eenvoudig een schermafdruk uit Mijn DUO kan meesturen waaruit blijkt dat u het studentenreisproduct inderdaad in juli hebt stopgezet.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Gebruikt u het nummer van de OV-chipkaart waar het studentenreisproduct op stond? En werkt de code Exstudent+nummer ook niet? En hebt u het studentenreisproduct nu voor het eerst stopgezet?

De code werkt alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Hebt u dat eerder gedaan, bijvoorbeeld omdat u een tijd in het buitenland verbleef, dan kunt u de actiecode nu niet meer gebruiken.

Is dat het geval, of lukt het om een andere reden niet, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om van de aanbieding gebruik te maken. Dat kan bijvoorbeeld door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Die opties worden aangeraden, omdat u dan eenvoudig een schermafdruk uit Mijn DUO kan meesturen waaruit blijkt dat u het studentenreisproduct inderdaad in juli hebt stopgezet.
Hi OliviaBlom. Welkom bij de Community!

Kan je uit de voeten met het antwoord van Tochjo?

Ik heb de titel van je topic overigens iets aangepast zodat deze beter aansluit op je vraag :)

Tochjo, bedankt! Helemaal top 😃
Ook mijn zoon heeft dat probleem. Juli klaar met studeren na 3 dagen geprobeerd daluren aan te vragen. Code werkt niet. Nee niet tussendoor gestopt. Moeten hem nu voorschieten en dan krijg je bedrag terug. Helaas gaat dat niet op ,want zoon heeft nog geen baan, en deze moeder blijft niet voorschieten. Zou toch een andere oplossing voor moeten zijn in de vorm van een voucher op naam en ov kaart nr ofzo.
Badge +3
Heeft je zoon wel het SRP verwijderd van zijn ov-chipkaart (bij een kaartautomaat of supermarkt)?

Daarna zou de code na max. 48 uur moeten werken. Als zowel student3528×××××××××××× en exstudent3528×××××××××××× niet werken kan de klantenservice helpen.

Zeggen die dat je het eerst moet voorschieten dan? Dat vind ik raar...
Zijn vandaag al de hele dag aan heen en weer mailen met ns. Bewijs van stopzetten studenten ov moeten mailen. Enige optie is voorschieten en dan wederom bewijs stopzetten studenten product en aankoop bewijs daluren opsturen. En dan storten ze geld terug. Dat was btw reactie van klantenservice

Lees reactie uit mail hieronder

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Graag informeer ik u over ons afstudeeraanbod.

Uw actiecode werkt helaas niet. Mijn excuses voor het ongemak. Graag leg ik u uit hoe u toch nog gebruik kan maken van het gratis Dal Voordeel.
Wanneer u het Dal Voordeel abonnement besteld en geactiveerd heeft kunt u vervolgens reageren op deze e-mail met een bewijs van het stopzetten van het Studentenreisproduct. U kunt dit doen door een printscreen te maken van uw Mijn-DUO pagina. Vervolgens zullen wij u de € 50,- terugstorten.
Hi Meet,

Ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Helaas hebben wij geen vouchers om in dit soort situaties te verstrekken. Ook hebben wij geen inzage in het Studentenreisproduct en dien je daarom een bewijs te sturen dat er gebruik van gemaakt is en wanneer dit stop is gezet.

Reageer